أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۹۵۶۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
شبکه آی‌فیلم مجموعه «یوسف پیامبر» را به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، برای طرفدارانش در افغانستان و تاجیکستان پخش می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان، پخش سریال «یوسف پیامبر» به کارگردانی زنده‌یاد فرج‌الله سلحشور از جمعه پنجم اردیبهشت، در کانال آی‌فیلم۲ آغاز می‌شود.

این  مجموعه داستان پرفراز و ‌نشیب زندگی یوسف پیامبر را از دوران کودکی و گرفتارشدن ایشان در چاه تا زمانی که دوباره به آغوش پدرش حضرت یعقوب(ع) بازمی‌گردد، روایت می‌کند.

در «یوسف پیامبر» مصطفی زمانی، محمود پاک‌نیت، کتایون ریاحی، جعفر دهقان، عباس امیری، جهانبخش سلطانی، رحیم نوروزی، مهوش صبرکن، الهام حمیدی، پروانه معصومی، لیلا بلوکات و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. مصطفی زمانی ایفاگر نقش یوسف است و نقش پدرش یعقوب را محمود پاک‌نیت ایفا می‌کند. شخصیت زلیخا را کتایون ریاحی و نقش عزیز مصر هم جعفر دهقان بازی کرده‌اند.

بر این اساس، مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر»، هر شب ساعت ۲۱ به‌وقت تهران و کابل و ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان، راهی آنتن می‌شود و تکرار آن نیز روز بعد در ساعت‌های ۰۳:۰۰، ۰۹:۰۰ و ۱۵:۰۰ خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها