أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۹۶۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سردار یزدی:
برگه‌هایی را در سطح شهر تهران پخش کردیم و از مطلعین خواستیم که در امر شناسایی خانواده‌هایی که با مشکلات مالی روبه‌رو هستند، به سپاه حضرت رسول کمک کنند تا با آنان ارتباط برقرار شود.
به گزارش پایگاه 598، محمدرضا یزدی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب تهران با اشاره به اجرای طرح «کمک مؤمنانه» در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ۴۰۰ هزار سبد کالا در مصلی تهران تهیه و میان نیازمندان توزیع‌ می‌شود و این افراد توسط پایگاه‌های بسیج و ائمه مساجد شناسایی‌شده‌اند؛ برای بخشی از این افراد درگذشته، پرونده‌های خاصی تشکیل‌شده است و مدتی تحت حمایت قرارگرفته‌اند. برخی از مستمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی نیستند و ما به دنبال شناسایی این افراد هستیم.

وی ادامه داد: برگه‌هایی را در سطح شهر تهران پخش کردیم و از مطلعین خواستیم که در امر شناسایی خانواده‌هایی که با مشکلات مالی روبه‌رو هستند، به سپاه حضرت رسول کمک کنند تا با آنان ارتباط برقرار شود. اگر مشکلی دارید و شناسایی نشده‌اید، می‌توانید با مراجعه به پایگاه‌های بسیج ثبت‌نام کنید.

سردار یزدی افزود: این آمادگی را داریم که میان دستگاه‌های حمایتی، هماهنگی‌هایی را شکل بدهیم تا هیچ نیازمندی از این کمک‌ها، محروم نماند و برخی هم بیش از نیاز خود دریافتی نداشته باشند؛ البته بر اساس تعاملاتی که میان گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی و بسیج محلات صورت گرفت، توانستیم پایگاه آماری قابل قبولی را تهیه کنیم.

فرمانده سپاه تهران بابیان اینکه طرح «کمک مؤمنانه» شامل تمام مناطق تهران می‌شود، گفت: این اقلام طی روزهای اولیه ماه مبارک رمضان به دست خانواده‌های نیازمند می‌رسد و ادامه این طرح در سه مرحله انجام می‌شود؛ نخستین در ابتدای ماه مبارک رمضان، در نیمه ماه مبارک رمضان و دیگری در عید فطر است. امید داریم که با اجرای این طرح، نیازمندی‌های هم‌وطنانمان کاهش پیدا کند و در صورت صلاح‌دید، این روند بعد‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان، این طرح به اجرا در آمده است و ما تمام دستگاه‌ها، آحاد مردم و خیرین را در اردوگاه رهبری تعریف کردیم تا این اقدام، توسعه و فراگیری پیدا کند.

منبع:خبرگزاری دانشجو

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها