يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۹۶۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
آیت‌الله ابراهیم امینی از شاگردان قدیمی امام خمینی(ره) و عضو مجلس خبرگان رهبری روز جمعه دار فانی را وداع گفت.

خبرآنلاین: آیت‌الله ابراهیم امینی از شاگردان قدیمی امام خمینی(ره) و عضو مجلس خبرگان رهبری روز جمعه دار فانی را وداع گفت.

 آیت الله امینی در دهه ۶۰ عضو مجلس خبرگان رهبری بود و در جلسه ای که برای انتخاب رهبری نظام بعد از رحلت امام خمینی برگزار شد و آیت الله خامنه ای از سوی اعضای این مجلس برگزیده شدند، در جایگاه نایب رئیسی قرار داشت.

خبرگزاری تسنیم تصویری کمتر دیده شده از حضور آیت الله امینی و آیت الله هاشمی در منزل آیت الله خامنه ای در دوره حضورشان در جایگاه ریاست جمهوری را منتشر کرده است.

تصویر کمتر دیده شده از آیت‌الله امینی در منزل رهبری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها