يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۹۷۶۷
زمان انتشار: ۱۷:۰۹     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: طرح استفاده اجباری از ماسک در مترو ابلاغ رسمی نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: طرح استفاده اجباری از ماسک در مترو ابلاغ رسمی نشده است.

فرنوش نوبخت، درباره اینکه گفته می‌شود ستاد مقابله با کرونا استفاده از ماسک در مترو را اجبار اعلام کرده است، گفت: هنوز این موضوع به شرکت مترو ابلاغ رسمی نشده است.

وی افزود: در صورت ابلاغ این موضوع به شرکت بهره‌برداری مترو کارگروه کارشناسی ویژه تشکیل می‌شود تا نحوه اجرای این مساله مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان اینکه شرکت مترو تهران تابع قوانین و مصوبات ستاد مقابله با کرونا است، گفت:‌ پس از بررسی گروه ویژه و اتخاذ سیاست‌گذاری‌ها استفاده اجباری از ماسک در مترو اجرا می‌شود.

 آمار مسافران مترو علیرغم لغو طرح ترافیک در پایتخت طی روزهای گذشته افزایش یافته و به بیش از 500 هزار نفر در طول روز رسیده است. بر همین اساس ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت از الزامی شدن استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها