يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۹۷۷۷
زمان انتشار: ۱۷:۱۴     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
به دنبال غیبت نسبتا طولانی مدت "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی از انظار عمومی؛ رسانه های غربی شایعات مختلفی درباره وی منتشر کرده اند که تازه ترین مورد آن زخمی شدن کیم در جریان آزمایش موشکی است.
به گزارش پایگاه 598، ایرنا نوشت: به دنبال غیبت نسبتا طولانی مدت "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی از انظار عمومی؛ رسانه های غربی شایعات مختلفی درباره وی منتشر کرده اند که تازه ترین مورد آن زخمی شدن کیم در جریان آزمایش موشکی است.

روزنامه دیلی میل در گزارش جدید خود از قول یکی از مقامات سابق فراری کره شمالی آورده است: کیم جونگ اون احتمالا در آزمایش موشکی زخمی شده است.

این در شرایطی است که هیچ یک از رسانه های گروهی خارجی و غربی که چنین شایعاتی را به طور روزمره و بعضا به صورت لحظه ای درباره رهبر کره شمالی منتشر می کنند، دلیل و مدرک خاصی ارایه نمی کنند و همه گزارش ها بر پایه احتمالات است.

حتی این نشریه نیز می نویسد که رهبر کره شمالی احتمالا بر اساس یک ادعا در ازمایش موشکی زخمی شده است که نشان می دهد موضوع به هیچ وجه قابل استناد نیست.

از روز ۱۵ آوریل که کیم جونگ اون رهبر ۳۶ ساله کره شمالی در انظار عمومی ظاهر نشده، بازار شایعات پیرامون این غیبت طولانی مدت داغ شده است.

روزنامه دیلی میل گزارش خود را ظاهرا بر اساس خبر نشریه "دونگبا ایلبو" کره جنوبی منتشر کرده است این گزارش مطلبی از "لی جیونگ هو" از مقام های سابق حزب حاکم کار کره شمالی که به آمریکا پناهنده شده منتشر کرده است.

او نوشته که کیم در آزمایش موشکی روز ۱۴ آوریل حضور داشت و نشان می دهد که صحت و سلامت کافی داشته است اما از آن زمان در ملاء عام ظاهر نشده است که شاید علتش زخمی شدن در آزمایش موشکی باشد.

تصاویری درباره آن آزمایش منتشر نشده است و در گزارش این فرد آمده که شاید حادثه ای درپی ریزش لاشه های موشکی یا آتش سوزی رخ داده باشد.

او گزارش های مبنی بر عمل جراحی و مرگ مغزی رهبر کره شمالی را مردود خوانده است.

این گزارش جدید کاملا با اظهارات "چونگ این مون" مشاور سیاست خارجی کره جنوبی که می گوید رهبر کره شمالی سالم و صحیح از روز ۱۳ آوریل در منطقه وونسان زندگی می کند و همچنین با اخبار دیگر مبنی بر عمل جراحی رهبر کره شمالی در تضاد است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها