يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۹۸۲۵
زمان انتشار: ۱۶:۰۰     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
از آغاز بحران کرونا عملکرد ترامپ و دولتش انتقادات زیادی برانگیخته بود اما این اظهارنظر که ممکن است سلامت بسیاری را با خطری بزرگ روبه‌رو کند، سر و صدای زیادی به پا کرد.

به گزارش پایگاه 598، برایان کرنستون بازیگر سرشناس می‌گوید، پس از اظهارنظرهای دیوانه‌وار اخیر ترامپ باید به عاقل بودن او و هوادارانش شک کرد.

به گزارش  خبرآنلاین، ترامپ برای صحبت‌های دیوانه‌وارش مشهور است اما اخیرا با صحبت درباره استفاده از موادضدعفونی‌کننده برای درمان کرونا جنجال زیادی به پا کرده است.

البته از آغاز بحران کرونا عملکرد ترامپ و دولتش انتقادات زیادی برانگیخته بود اما این اظهارنظر که ممکن است سلامت بسیاری را با خطری بزرگ روبه‌رو کند، سر و صدای زیادی به پا کرد.

یکی از منتقدان عملکرد ترامپ در بحران کرونا، برایان کرنستون یا همان والتر وایت مشهور سریال «بریکینگ بد» است. این بازیگر ۶۴ ساله پس از اظهارنظر احمقانه ترامپ به تندی از او و طرفدارانش انتقاد کرد.

او در این باره نوشت: «دیگر نگران سلامت عقل ترامپ نیستم. او عقل ندارد. فهمیدن اینکه او بیمار است، نه خشمگین که عمیقا اندوهگینم می‌کند. حالا دیگر نگران سلامت عقل تمام کسانی هستم که باور دارند این آدم به راستی مشکل‌دار باید کشور را اداره کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها