يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۹۸۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
وزیر تعاون، کار و فاه اجتماعی گفت :تقدیر ویژه از کادر درمانی تامین اجتماعی سراسر کشور در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار می گیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: وزیر تعاون، کار و فاه اجتماعی گفت :تقدیر ویژه از کادر درمانی تامین اجتماعی سراسر کشور در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار می گیرد.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشستی صمیمانه ویدئو کنفرانسی با مدیران کل و درمان سازمان تامین اجتماعی از تلاش های مستمرکارکنان خدوم حوزه بهداشت و درمان تامین اجتماعی قدردانی کرد.

وی با مقایسه تلاش‌های امروز کادر بهداشت و درمان با مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد: باوجود همه محدودیت‌ها و فشار تحریم‌های ظالمانه، این عزیزان تلاش زیادی انجام دادند.

شریعتمداری افزود: به لطف الهی در کشورمان برخلاف تمام محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا و فشار ۴۰ ساله نظام سلطه علیه ملت ایران درهمین دوران کوتاه دولت تدبیر و امید خدمات بسیار خوبی درحوزه بهداشت و درمان انجام شد و زیرساخت های مناسبی به وجود آمد.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: پس از ورود ویروس کرونا به کشورمان، به لطف الهی و همت کادر درمانی بیمارستان‌های علوم پزشکی، ارتش ، سپاه و تامین اجتماعی، کرونایی مانده در کنارخیابان یا مبتلای محروم از تخت بیمارستانی نداشتیم.

وزیر تعاون، کار و فاه اجتماعی ادامه داد: مراکز درمانی تامین اجتماعی خدمات شایان توجهی به نظام سلامت داشتند و علاوه برانجام وظایف خود نه فقط به بیمه شدگان تامین اجتماعی بلکه به تمام مردم کشور کمک می‌کنند. همه کادردرمانی دربیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تامین اجتماعی هم با روی گشاده، پذیرای بیماران کرونایی بودند.

شریعتمداری افزود: حدود ۱۰درصد فعالیت‌های بهداشتی، درمانی کشور در سازمان تامین اجتماعی انجام شد، در خدمات بستری حدود ۳۰ درصد از مراجعات به سازمان تامین اجتماعی مرتبط و در بیماری کرونا از این تعداد نیز بیشتر بود، زیرا مردم با دیدن تابلوی مراکز درمانی به آن مراجعه می‌کردند و برای آنان تفاوت اهمیت چندانی نداشت که بیمه شده آن مرکز هستند یا خیر.

وی اظهارکرد: گزارش‌های روزانه درباره کرونا را از دکترسالاری دریافت می کنیم . تاکنون نزدیک به ۱۰ درصد بستری شدگان در بخش درمان تامین اجتماعی بوده‌اند. میزان مرگ و میر در مراکز درمانی تامین اجتماعی به مراتب پایین تر از مانگین کشوری بوده است و این امر موجب افتخار است . امیدواریم در آینده نزدیک شاهد عبور از این شرایط و رفع بیماری باشیم.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، وی تاکید کرد: کادر درمان تامین اجتماعی در پیروزی بزرگ مهر کرونا که در آینده نه چندان دور، به دست خواهد آمد، سهیم و شریک هستند.

شریعتمداری با اشاره به خدمات سازمان تامین اجتماعی دردوران شیوع ویروس کرونا یادآورشد: فعالیتهای زیادی در این سازمان برای مقابله با شیوع این بیماری انجام شد که تمام آنها دارای اهمیت زیادی هستند همان گونه که تداوم اعتبار دفترچه‌ها ۴ میلیون مراجعه حضوری را حذف کرد.

شریعتمداری یاد آورشد: کادردرمانی تلاش ایثارگرانه برای مداوای مبتلایان دارند . آنان برای جلوگیری از انتقال احتمالی ویروس ، حتی از خانواده و نزدیکان خود دوری می کنند، پزشکان و پرستارانی را می شناسم که شبها به مهمانسرا ها می روند تا مبادا بیماری احتمالی شان به خانواده های شان منتقل شود اما همچنان با انگیزه فراوان به خدمت رسانی مشغول هستند.

وی افزود: باید درمقابل عظمت و بزرگواری کادر بهداشتی، درمانی کشور به ویژه همکارانم در سازمان تامین اجتماعی سرتعظیم فرود آورد که ملت ایران را تنها نگذاشتند. این اتفاق بزرگ برای کادردرمان تامین اجتماعی در تاریخ باقی می ماند زیرا نه فقط افراد بیمه شده بلکه همه ملت ایران را تحت پوشش قراردادند.

وی اشاره کرد: سازمان پرافتخار تامین اجتماعی به لطف الهی در دوره مدیریت دکتر سالاری قدم های بسیار ارزنده ای برداشته است. وقتی ازدستاوردهای سازمان تامین اجتماعی نظیر بازگشت دفترچه های تامین اجتماعی به جایگاه واقعی خود صحبت می کنیم، موضوع ظاهر ساده‌ای دارد. وقتی می گوییم بدهی های سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پرداخت شده، یک جمله ظاهرا ساده به نظر می‌رسد اما تلاش، فکر و برنامه ریزی زیاد سازمان در پشت این جمله، نهفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: اگر استانداردها در طرح تحول سلامت رعایت می شد ؛ می توانستیم نتیجه بهتری به دست آوریم. هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی دراین طرح افزایش یافت در حالی که تحول مهمی در حوزه درآمد و منابع سازمان حاصل نشد.

شریعتمداری، ایجاد عدالت در درمان را یکی از اهداف مهم سازمان تامین اجتماعی دانست و تاکید کرد درحال حرکت به سمت تحقق این هدف مهم هستیم.

شریعتمداری اشاره کرد: تنقیح قوانین و مقررات سازمان تامین اجتماعی اهمیت بسیارزیادی دارد و تبدیل ۲ هزار بخشنامه به ۶۰ بخشنامه جدید کاربزرگ و بسیار ارزشمندی است و امیدواریم تداوم یابد ودرباره آن به خوبی اطلاع رسانی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شایسته سالاری و انتصاب افراد از بدنه سازمان تامین اجتماعی را امری ارزشمند و مفید دانست و گفت: انتخاب شایستگان از درون سازمان با معیارها و شاخص‌های درست بسیار مفید است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت سیستم پاسخگویی به مردم گفت: مرکز ارتباطات مردمی و پاسخگویی واقعی به مردم اهمیت بالایی دارد و باید (CRM) و ارتباط با مردم دراین سازمان توسعه یابد.

وزیرتعاون ،کار ورفاه اجتماعی، پیگیری پرونده درمانی الکترونیک در سازمان تامین جتماعی را نیز کاری ارزشمندی برشمرد و تصریح کرد: استفاده از بانک رفاه برای خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی نیز اهمیت زیادی دارد و هر کمکی که قابل انجام باشد، برای کمک به بازنشستگان باید گسترش پیدا کند.

شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دستور مقام معظم رهبری در آزاد سازی سهام عدالت بسیارراهبردی و ارزشمند است . ارزش این سهام امروزه به بیش از ۱۰ برابررسیده است و مردم باید دقت داشته باشند که این سهام را ارزان نفروشند.

وزیر تعاون ، کارورفاه اجتماعی ، بورسی شدن شستا را گامی بسیار بزرگ و ارزشمندی در تحقق شفافیت دانست که امروز به نتیجه نهایی رسیده و افزود: اکنون مجموعه شستا زیر یک ‌نورافکن بزرگ و در برجی شیشه‌ای فعالیت می‌کند.این وضعیت به نفع آیندگان است زیرا امکان سوءاستفاده از شستا را منتفی و هدف صیانت از اموال و دارایی بیمه شدگان را محقق می کند. ما باید امانتدارانه از این امانت نگهداری کنیم.

وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی در پایان سخنان خود ، از خدمات «سالاری»، مدیرعامل سازمان تامین در پیشرفت این سازمان در تمامی حوزه‌های فعالیت قدردانی و تشکر کرد.

گفتنی است در این نشست ویدئو کنفرانس کادردرمان و مدیران تامین اجتماعی از سراسرکشور با شریعتمداری گفت و گو و درددل کردند. اهدای تقدیرنامه به خانواده شهدای راه سلامت در استانهای محل اقامت خود و گفت و گو با آنان از دیگر برنامه‌های این دیدار صمیمانه بود.

هچنین خانواده‌های شهید دکتر حمیدرضا مهینی، پزشک عمومی پلی کلینیک تامین اجتماعی پاکدشت و شهید شهروز کریمیان، پرستار بیمارستان شهید فیاض بخش در این نشست حضورداشتند و از خدمات ارزشمند آنان تقدیرشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها