أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۹۸۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
رئیس باشگاه ریوآوه پرتغال جدایی قطعی مهدی طارمی در فصل آینده را تایید کرد.
به گزارش پایگاه 598، سیلوا کامپوس اعلام کرد که مهدی طارمی یکی از اهداف نقل‌وانتقال‌های تابستانی است و فصل آینده در ریوآوه نمی‌ماند.

رئیس باشگاه ریوآوه گفت: مهدی طارمی از بازیکنان موثر و فعال ماست. حفظ چنین بازیکنی سخت است و هر باشگاهی که می‌خواهد مهدی طارمی را جذب کند باید پولش را بپردازد. او یک سال دیگر با ریوآوه قرارداد رسمی دارد و امیدوارم پیشنهاد خوبی برای طارمی برسد که قابل رد کردن نباشد.

سیلوا کامپوس درباره پیشنهاد‌های باشگاه‌های مطرح پرتغال مثل اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا به ریوآوه برای جذب مهدی طارمی اظهار داشت: ۳ باشگاه بزرگ پرتغال پیشنهاد دادند و تماس‌هایی با ما گرفتند. این مذاکره‌ها محرمانه نبودند، اما به توافق نرسیدیم. نمی‌خواهم درباره نام باشگاه‌ها صحبت کنم. فقط توافقی حاصل نشد و شاید اکنون به توافقی برسیم. منتظر پیشنهاد‌ها هستیم.
منبع: خبرگزاری تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها