أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۹۹۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
صادق زیباکلام: ما اصلاح طلبان نتوانستیم برای دهه ۶۰ و ۷۰ و به تدریج دهه ۸۰ بگوییم که ما چه می خواهیم، آقای سید محمد خاتمی نتوانست بگوید چه می‌خواهد.
به گزارش پایگاه 598، صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگویی اینستاگرامی در جواب این پرسش که علت تفاوت مشی اصلاح‌طلبان در مواجهه با حوادث سال‌های 88 و 98 چیست؟ گفت: در انتخابات سال ۹۶، نزدیک به ۳ ماه از کار و زندگی و زن و بچه‌ام زدم و شهر به شهر و استان به استان و دانشگاه به دانشگاه رفتم و برای شرکت مردم در انتخابات کمپین ایجاد کردم تا به آقای روحانی رای بدهند. از ۲۹ اردیبهشت ۹۶ تا امروز بیشترین انتقادات و حملات گزنده را من از آقای روحانی کرده‌ام، این یعنی داشتن یک استراتژی! شما می‌گویید اینها آبان ۹۸ چکار کردند، من می‌گویم شما از آقای خاتمی و رهبری اصلاح‌طلبان یک سوال ساده بکنید ما ۲۴ میلیون نفری که آمدیم و رای دادیم آقای روحانی در برابر مطالبات ما چه گامی را در این ۳ سال برداشته است؟ چه کسی باید پاسخگو باشد؟ آقای خاتمی باید پاسخگو باشد، آقای عارف باید پاسخگو باشد، آقای سعید حجاریان، موسوی‌لاری، مصطفی تاج‌زاده و صادق زیباکلام باید پاسخگو باشند، ما باید پاسخگو باشیم چون ما بودیم آن ۲۴ میلیون نفر را به رای دادن ترغیب کرده‌ایم. ما یکبار گفته‌ایم نظرمان نسبت به روحانی چیست؟ اصلا انگار نه انگار آن ۲۴ میلیون نفری که به او رای داده‌اند یک مطالباتی هم داشته‌اند. اینها نقص‌های فاحش اصلاح‌طلبان بوده است. وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه گفت: اصلاحات تمام شده است، دوم اسفند ۱۳۹۸، همه چیز تمام شد، اصلاحات تمام شد، چون کرونا بود نمی‌شد ختم و شب هفت گرفت، مسجد الجواد را نمی‌شد کرایه کنیم که بعدازظهر برای فاتحه بیایند. مردم در این تاریخ نشان دادند از اصلاح‌طلبان عبور کرد‌ه‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها