يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۰۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
وزیر نیرو گفت: در سال جاری همانند سال گذشته میزان تعرفه آب و برق، ۷ درصد افزایش می‌یابد و مشترکانی که نسبت به رعایت اصلاح الگوی مصرف اقدام کنند، پاداش دریافت می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: رضا اردکانیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته به صنایعی که با حوزه برق به واسطه قطع خاموشی‌ها، تعامل و همکاری داشتند، بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به بخش خانگی نیز ۱۰۶ میلیارد تومان، پاداش پرداخت کرد.

وی افزود:در سال جاری همانند سال گذشته میزان تعرفه آب و برق، ۷ درصد افزایش می یابد و مشترکانی که نسبت به رعایت اصلاح الگوی مصرف اقدام می کنند، پاداش دریافت می کنند.

وزیر نیرو تصریح کرد: مشترکانی که میزان مصرفشان بیش از الگوی مصرف است باید با ۱۶ درصد افزایش تعرفه پرداخت کنند و این افزایش تعرفه به معنای تامین درآمد نیست و هدف صرفا، هدایت مشترکان به سمت خوش مصرفی است.

اردکانیان تاکید کرد: بیش از ۷۰ درصد از مشترکان میزان مصرفشان زیر الگوی مصرف است و حذف قبض کاغذی، هیچگونه افزایش تعرفه را اعمال نمی کند.

وی با اشاره به میزان افزایش بارندگی ها طی دو سال اخیر در سطح کشور گفت: بارش رحمت الهی سبب شد، ۵۱ میلیارد مترمکعب ذخیره سازی منابع آبی شود و اکنون ۷۶ درصد حجم ذخایر پر است و مابقی ظرفیت خالی مخازن به صورت عمدی، به منظور احتمال سیلاب های ناگهانی است

وزیر نیرو تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰ تالاب کشور، از جمله تالاب بین المللی هامون سیراب شده و دارای وضعیت بسیار مناسبی است.

اردکانیان اظهار داشت: میزان بارشها تاکنون ۳۰۰ میلی متر بوده است که در مقایسه با بارش های ۵۰ سال گذشته، ۳۵ درصد افزایش یافته است و این در حالی است که میزان بارشها نسبت به مشابه سال گذشته، با کاهش ۷ درصدی مواجه بوده است.

در شرکت توزیع برق باختر از رله های مالتی فاکنشن ساخت داخل با حضور وزیر نیرو و استاندار مرکزی رونمایی شد.

این رله ها که در امنیت شبکه انتقال وفوق توزیع برق کاربرد دارد پیش از این از شرکت های اروپایی وارد می شده که با دست یابی به دانش فنی با یک پنجم قیمت نمونه خارجی در کشور تولید می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها