أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۰۱۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
با ابتلای یکهزار و 284 مورد جدید ظرف شبانه روز گذشته، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان از مرز 166 هزار نفر عبور کرد و قربانیان آن به هفت هزار و 119 نفر رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، آمار و ارقام مؤسسه بیماری‌های عفونی «رابرت کخ»، امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته با افزایش یکهزار و ۲۸۴ نفری، مجموع مبتلایان به کرونا در آلمان به ۱۶۶ هزار و ۹۱ نفر افزایش یافت.

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، آمار و ارقام مؤسسه رابرت کخ همچنین نشان می‌دهد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته مجموع قربانیان کرونا در آلمان با افزایش ۱۲۳ مورد به هفت هزار و ۱۱۹ نفر رسیده است.

آمار و ارقام منتشر شده حاکی از آن است که تعداد مبتلایان به کرونا در کشور اروپایی آلمان در مقایسه با یک روز قبل افزایش داشته است و این کشور همچنان بعد از آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، انگلیس و فرانسه در رده ششم کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار گرفته است.

این آمار و ارقام در شرایطی منتشر شده است که «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که برلین اولین مرحله از بیماری همه‌گیر کرونا را پشت سر گذاشته است و توضیح داد: «ما در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که هدف ما برای کاهش شیوع ویروس (کرونا) محقق شده است و توانسته‌ایم نظام سلامت خود را مورد محافظت قرار دهیم....بنابراین امکان بحث و توافق در خصوص افزایش اقدامات به منظور کاهش محدودیت‌ها، فراهم شده است».

طبق آخرین آمار و ارقام منتشر شده، مجموع سه میلیون ۸۲۲ هزار و ۹۵۱ نفر از مردم سراسر جهان تاکنون به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و از آن میان ۲۶۵ هزار و ۸۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و یک میلیون ۳۰۲ هزار و ۹۹۵ نفر نیز بهبودی پیدا کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها