أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۰۱۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اظهارات نماینده امارات در سازمان ملل و واکنش رژیم صهیونیستی به آن، برگ دیگری از روابط محرمانه این دو طرف را افشا کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پس از آنکه هفته جاری موسسه تحقیقات بیولوژیک در فلسطین اشغالی از پیدا کردن درمان احتمالی برای ویروس کرونا سخن گفت، «لانا زکی نسیبه» نماینده امارات عربی متحده در سازمان ملل این موضوع را به رژیم صهیونیستی تبریک گفت.

بر اساس گزارش «القدس العربی» به نقل از رسانه‌‌های صهیونیستی، نسیبه تنها به تبریک اکتفا نکرد بلکه افزود، امارات عربی متحده مشکلی در همکاری با «اسرائیل» برای مقابله با کرونا ندارد.

صفحه «اسرائیل بالعربیه» وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی این اظهارات نماینده امارات در سازمان ملل را منتشر کرد.

 

«باراک راوید» روزنامه‌نگار صهیونیستی در واکنش به اظهارات لانا نسیبه اعلام کرد: میان اسرائیل و امارات عربی متحده روابط دیپلماتیک رسمی وجود ندارد اما ائتلاف سری میان آنها به بیش از ۲۵ سال می‌رسد.

در همین زمینه، در ماه مارس گذشته رسانه‌ها اعلام کردند، امارات به رژیم صهیونیستی کیت تشخیص کرونا داده است.

رئیس موساد هم رسما اعلام کرد، تجهیزات مقابله با کرونا را از کشوری عربی گرفته که روابط رسمی با آن ندارند اما وی نامی از این کشور نبرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها