يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۱۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
برنامه زنده مناجات‌خوانی محمود کریمی بزودی از رسانه ملی از سر گرفته می‌شود؛ با این تفاوت که او این بار در امام‌زاده علی‌اکبر(ع) چیذر برای مردم روزه‌دار کشور مناجات خواهد خواند.
به گزارش پایگاه 598، فارس نوشت: در ابتدای ماه رمضان اعلام شد که برنامه مناجات‌خوانی محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) به مدت ۳۰ شب در حرم امام رضا (ع) برگزار خواهد شد و از رسانه ملی پخش زنده می‌شود. بعد از گذشت یک دهه این برنامه لغو شد که بسیاری تصور کردند این تصمیم به دلیل نقل حکایت حاشیه‌ساز این مداح از تحول یک قمارباز در هیأت ناشی شده است. پیگیری‌های ما نشان داد برنامه حرم امام رضا (ع) امسال به صورت دهه‌ای برنامه‌ریزی شده است و در هر سه شبکه‌ای که برنامه مناجات‌خوانی از حرم پخش می‌شود، بعد از یک دهه مداحان آن تغییر کرده‌اند.

براین اساس در شبکه یک سیما در دهه اول مهدی سماواتی مناجات‌خوانی داشت که در دهه دوم، سیدرضا نریمانی جایگزین شد، در شبکه افق نیز محمدرضا بذری مناجات خوانی داشت که در دهه دوم مهدی رسولی در برنامه مناجات خوانی حرم امام رضا (ع) جایگرین شده است.

بر اساس این گزارش، سایر برنامه‌های محمود کریمی نیز از رسانه ملی حذف نشده است و شبکه قرآن سیما هر شب از ساعت ۲۱:۴۵ مناجات‌خوانی‌های امسال و سال‌های گذشته این مداح را بازپخش می‌کند. شبکه دوم سیما نیز هر روز عصر مناجات‌خوانی‌های امسال را تکرار می‌کند. برنامه امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه این شبکه ساعت ۱۷:۱۳ پخش خواهد شد.

از سوی دیگر با خبر شدیم که بناست مجدداً برنامه‌های مناجات‌خوانی محمود کریمی از رسانه ملی پخش زنده شود که علی‌اکبر مداحی رئیس هیأت رزمندگان اسلام در گفت‌وگو با ما ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: طی مذاکرات صورت گرفته با میرباقری معاون سیما و دیگر مسئولین، بناست مجدداً برنامه مناجات‌خوانی این مداح اهل بیت (ع) از امام‌زاده علی‌اکبر (ع) چیذر پخش زنده شود که به زودی شبکه و زمان این برنامه اطلاع‌رسانی می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها