يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۱۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
فرمانده سپاه دیواندره گفت: به امریکا، ایادی استکبار و عناصر ضدانقلاب اعلام می‌کنیم که انتقام خون این عزیزان را خواهیم گرفت و قطعا انتقام اصلی، اخراج عناصر تروریستی از منطقه عمومی کردستان و انهدام آنها خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ صمدمحمد علیزاده در حاشیه تشییع پیکر مطهر شهدای دیوانداره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: حادثه دیروز 16 اردیبهشت که در منطقه عمومی چهل‌چشمه دیواندره و ارتفاعات دوبرا و سلطان منجر به شهادت سه نفر از همکاران عزیز ما در سپاه پاسداران از جمله سرهنگ پاسدار شهید شکیبا سلیمی، بسیجی شهید جعفر نظام‌پور و بسیجی شهید محمد شاکری به دست عناصر ضدانقلاب و خودفروخته و ایادی استکبار در داخل کشور شد را به محضر آقا امام زمان، مقام معظم رهبری، خانواده‌های این شهدا و آحاد عموم مردم استان تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: نتیجه خون این شهدا که در ماه مبارک رمضان با زبان روزه به فیض شهادت رسیدند ایجاد امنیت پایدار در منطقه کردستان است.

فرمانده سپاه دیواندره ادامه داد: خون این عزیزان روحیه مضاعفی برای مدافعان امنیت و سربازان ولایت است که در انجام وظایف و تعهد خود ثابت‌قدم باشند.

وی تاکید کرد: به امریکا و ایادی استکبار و دشمنان داخلی و عناصر ضدانقلاب اعلام می‌کنیم که انتقام خون این عزیزان را خواهیم گرفت و قطعا انتقام اصلی اخراج عناصر تروریستی از منطقه عمومی کردستان و انهدام آنها خواهد بود.

به گزارش فارس، بعد از ظهر سه‌شنبه در پی درگیری نیروهای جان برکف سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با گروهک ضدانقلاب در منطقه عمومی دیواندره، سه تن از نیروهای سپاه به شهادت رسیدند.

در این درگیری، شکیبا سلیمی فرمانده سابق مریوان، جعفر نظام‌پور و محمد شکری دو رزمنده دیگر سپاه بیت‌المقدس کردستان به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

امروز همزمان با مراسم تشییع پیکر شهید محمد شکری در دیواندره، پیکرهای مطهر شهیدان شکیبا سلیمی و جعفر نظام‌پور با حضور مسوولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شاهد و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان کردستان در شهرهای قروه و بیجار نیز تشییع شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها