يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۲۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دماوند- سه زلزله ۳ و ۳.۸ و ۲.۷ ریشتری در فاصله زمانی ۵ دقیقه سحرگاه امروز دماوند را لرزاند.
به گزارش پایگاه 598، زلزله ۳.۸ ریشتری ساعت ۲:۵۱ دقیقه بامداد یکشنبه دماوند را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد و لرزش آن در شهر تهران نیز حس شد.

سه دقیقه پیش از این زلزله ساعت ۲:۴۸ دقیقه نیز زمین لرزه‌ای ۳ ریشتری در این منطقه رخ داد.

این زمین لرزه‌ها در ساعت ۲:۵۳ دقیقه پس لرزه‌ای با بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتری داشتند.
پس از زمین لرزه ۵.۱ ریشتری بامداد جمعه پس لرزه‌های متعددی در دماوند به وقوع پیوسته است.

مردم دماوند پس از این زمین لرزه‌ها از خانه‌ها بیرون آمدند و در حال حاضر تعداد زیادی خودرو در خیابان‌ها و حاشیه آنها دیده می‌شود.

سرپرست فرمانداری دماوند گفت: در پی وقوع زلزله‌های متوالی بامداد یکشنبه در دماوند ستاد مدیریت بحران به حالت آماده باش درآمد.

مهدی حیدری از مردم خواست خونسردی خود را حفظ کنند و افزود: ستاد مدیریت بحران دماوند از زمان وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری بامداد جمعه به حالت آماده باش درآمده است.

منبع:مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها