أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۰۳۳۹
زمان انتشار: ۱۵:۵۱     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: من مخالف برگزاری لیگ برتر هستم، چون خودم کرونا گرفتم و می‌دانم چقدر سخت است.
به گزارش پایگاه 598، اسماعیل خلیل‌زاده در خصوص ادامه تعطیلی لیگ برتر فوتبال به خاطر شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: من مخالف برگزاری لیگ برتر هستم، چون خودم به ویروس کرونا مبتلا شده بودم و می‌دانم که چه بیماری سختی است.

وی افزود: در همان زمان هم گفتم که اگر فوتبالیست کرونا بگیرد، شاید خیلی سخت باشد که بتواند دوباره فوتبال بازی کند. بازیکنان سرمایه‌های این کشور هستند و با این کار نابود می‌شوند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: البته این نظر شخصی من است و به عنوان رئیس هیئت مدیره استقلال این حرف را نمی‌زنم. نظر من هم که اهمیتی ندارد و این تیم‌ها و مربیان هستند که باید نظرات خود را اعلام کنند تا در نهایت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به جمع‌بندی نهایی برسند.

منبع: میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها