أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۰۳۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدیر سابق این وزاتخانه کاملا قانونی به سفر خارجی رفته و قرار بوده بزودی به کشور بازگردد که متاسفانه به خاطر شرایط کرونا، بازگشت ایشان به کشور به تعویق افتاده است.
به گزارش پایگاه 598، روز گذشته یکی از فعالین فضای مجازی مدعی شد مدیرکل سابق بازرسی وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی در پی افشای فساد و احتمال دستگیری از کشور متواری شده است.

گفته می شود این مدیر علی‌اکبر مونسان به دلیل روشن شدن فساد مالی و دستگیری چند تن از مدیران استانی از کشور فرار کرده است و خبری از وی نشده از همین رو یک منبع آگاه در قوه قضائیه در گفتگو با دانشجو مدعی شد پرونده فرد مذکور در دست ضابط قضایی است و هنوز به قوه قضائیه ارجاع نشده است.

علیرضا بای، مدیرکل روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری درباره  ادعای فرار رحمت الله رئوف حنان مدیرکل پیشین دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات" این وزارتخانه  به اتهام فساد مالی گفت: متاسفانه برخی دوستان بدون کسب اطلاعات دقیق از اصل ماجرا، به افراد مختلف اتهام می زنند .

وی گفت: رحمت الله رئوف حنان 5 ماه است که دیگر هیچ سمتی در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری ندارد و صرفا به عنوان پژوهشگر این وزارتخانه مشغول به همکاری است.

بای ادامه داد: رئوف حنان چندی پیش برگه مرخصی برای سفر خارج از کشور برای سرزدن به خانواده خود را پر کرد و کاملا قانونی به این سفر خارجی رفته است و قرار است بزودی به کشور بازگردد که متاسفانه به خاطر شرایط کرونا، بازگشت ایشان به کشور به تعویق افتاده است.
بای در ادامه تصریح کرد: بنده طی صحبتی که ساعاتی پیش با جناب رئوف داشتم، ایشان به شدت از این اتهام شاکی بودند و با قاطعیت گفت به محض بازگشت به کشور این مسئله را به لحاظ قانونی  پیگیری خواهد کرد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها