يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۴۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار کرونا در کشور، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰نفر بر اثر ابتلا ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.
به گزارش پایگاه 598، کیانوش جهانپور، بعد از ظهر چهارشنبه در ارتباط تصویری، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

وی با اعلام اینکه در شبانه روز گذشته یک هزار و ۱۹۵۸ مورد جدید کرونا در کشور گزارش شده است، افزود: بر همین اساس، تاکنون ۱۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر در کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند.

جهانپور ادامه داد: از این تعداد، ۸۹ هزار و ۴۲۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، آمار فوتی‌ها نیز با ۵۰ مورد جدید به ۶ هزار و ۷۸۳ نفر رسید.

وی افزود: ۲ هزار و ۷۳۵ نفر از بیماران نیز در وضعیت شدید و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

جهانپور گفت: تا کنون ۶۲۹ هزار و ۵۳۴ مورد تست تشخیصی در آزمایشگاه‌های مورد تأیید وزارت بهداشت انجام شده است.

به گفته وی علیرغم روند نزولی بیماری کرونا و کاهش میزان فوتی ها اما اوضاع در استان‌های خوزستان و تهران متفاوت است. خوزستان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها