أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۰۴۹۰
زمان انتشار: ۱۵:۴۱     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
حسین تبریزی سریال 18 قسمتی «موچین» را با فضای کمدی و خانوادگی از عید فطر در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌کند.

به گزارش پایگاه 598، آنا نوشت: حسین تبریزی سریال 18 قسمتی «موچین» را با فضای کمدی و خانوادگی از عید فطر در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌کند.

شبکه نمایش خانگی به زودی شاهد عرضه چند سریال جدید خواهد بود. سریال‌هایی که برخی کاملا به تولید رسیده‌اند و درگیر مراحل فنی هستند و برخی هم در تدارک بخش‌های باقی‌مانده‌ای هستند که کرونا آن را معلق کرده است.

سریال کمدی که همزمان با عید فطر می‌آید

«موچین» ساخته حسین تبریزی است که 22 آذرماه سال گذشته در فضای مسکونی غرب تهران کلید خورد تا با ترکیبی از بازیگران کمدی سال‌های اخیر تلویزیون بتواند مسیر فروش شبکه نمایش خانگی را به سمت خود جذب کند.

این سریال پیش از این قرار بود از 8 اردیبهشت به شکل هفتگی توزیع شود و نهایتا با تصمیم سرمایه‌گذار و سازنده توزیع آن را به بعد از لیالی قدر موکول کردند تا به واسطه موضوع کمدی خود با استقبال بهتری به ویژه از سوی مخاطبان سامانه‌های VOD و فضای مجازی همراه شود.

«موچین» به تهیه‌کنندگی میثم آهنگری در 18 قسمت تدارک دیده خواهد شد. این مجموعه پس از چهارماه تصویربرداری در دهه اول اسفندماه به پایان رسید، هرچند که تک سکانس‌هایی از آن به دلیل شیوع کرونا قرار است دوباره ضبط شود.

سریال کمدی که همزمان با عید فطر می‌آید

در خلاصه داستان «موچین» به نویسندگی مشترک حسین تبریزی و سیدعلی موسویان آمده: انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم… .

در این سریال مرجانه گلچین، حمید لولایی، پوریا پورسرخ، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، شهره لرستانی، امین چنارانی، افشین غیاثی، آشا محرابی، رابعه اسکویی، رز رضوی، علی صادقی، امیر نوری، بهنوش بختیاری، رامین ناصر نصیر، افشین سنگ چاپ، ساعد هدایتی، مجید شهریاری، سعیده عرب، محمد فیلی، گلشید بهاری، علی موسویان و ... به ایفای نقش پرداختند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها