يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۵۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
کنت لوکا گائتانی لاواتلی پسر صاحب کارخانه جات مونتانچینو و دوست صمیمی ادواردو آنیلی است که تحت تاثیر ادواردو مسلمان و شیعه شد او در سال 1387 بصورت مشکوکی به قتل رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) حامد قریشی نویسنده رمان کنت لوکا در باره این رمان به رهیافتگان گفت: 

رمان کنت لوکا داستان کوتاهی از جنگ درون لوکا برای مسلمان شدن است.نگاه کوتاهی به سفر لوکا به ایران ، افغانستان و کوزو و ثبت آن وقایع دارد. تقریبا یک سال نوشتن این اثر ۶۰ صفحه ای زمان برد،
وی افزود: متاسفانه اطلاعات دقیقی از لوکا موجود نبود و همین مسئله باعث شد سبک نگارش داستان لوکا به سمت درون گرایی بره،
چند سالی بود که قصد نوشتن اثری در وصف این شهید بزرگ وار داشتم، و همیشه مشغله کاری مانع این موضوع می شد. الحمدالله سال ۹۸ این توفیق به من داده شد.
قریشی ادامه داد: کنت لوکا در جایی از داستان با شهید حاج قاسم سلیمانی بر خورد می کند ،و این بخش از کتاب قبل از شهادت حاج قاسم در نگارش در آمد و اثر بعد از شهادتش به چاپ رسید و شاید دلیل توفیق سال ۹۸ ما همین موضوع بوده باشد.

گفتنی است ، رمان کنت لوکا را انتشارات دانش یاران در قطع پالتویی چاپ رساند ، اثر را می توان از خود انتشارات یا کتاب فروشی ها تهیه کرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها