يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۵۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
فردی که اقدام به قتل نگهبان یک پارک در مرکز تهران کرده بود، دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: فردی که اقدام به قتل نگهبان یک پارک در مرکز تهران کرده بود، دستگیر شد.

 حوالی ساعت هشت شب شنبه گذشته مردی جوان در حال راه رفتن روی چمن های پارک لولاگر بود که نگهبان پارک به سمت وی رفته و درخواست کرد که روی چمن ها راه نرود و از محوطه فضای سبز خارج شود. اما مرد جوان به درخواست نگهبان واکنشی نشان نداده و به راه رفتن روی چمن ها ادامه داده است.

در ادامه با بی توجهی مرد جوان به درخواست نگهبان، نگهبان پارک به سمت این فرد رفته و بار دیگر از او می خواهد که از محوطه فضای سبز خارج شود که در این حین مرد جوان با نگهبان پارک لولاگر درگیر شده و او را به عقب هل می دهد و نگهبان نیز به زمین افتاده و سرش با جدول برخورد کرد.

با خونریزی از سر نگهبان، مرد جوان پا به فرار گذاشته و مردم نیز با اورژانس تماس گرفتند که درپی آن نگهبان به بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه بعد از سه روز دچار مرگ مغزی شده و جان خود را از دست داد. به همین دلیل نیز خانواده مقتول اقدام به شکایت از قاتل کردند.

همزمان تحقیقات برای دستگیری مرد جوان ادامه داشت تا اینکه دیشب دختر مرد نگهبان با مراجعه به کلانتری از حضور عامل قتل پدرش در همان پارک لولاگر خبر داد. در همین راستا نیز تیمی از ماموران برای دستگیری قاتل نگهبان پارک وارد عمل شده و این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که با انتقال متهم به مقر پلیس، متهم خودش را به دیوانگی زده اما افراد حاضر در پارک شهادت دادند که این فرد همان عامل قتل نگهبان پارک است. با این وجود متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام قضایی در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها