يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۵۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: در چند روز اخیر تا حدودی شاهد افت قیمت و کاهش هیجان و شتاب بازار خودرو بوده‌ایم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: در چند روز اخیر تا حدودی شاهد افت قیمت و کاهش هیجان و شتاب بازار خودرو بوده‌ایم.

حمیدرضا حیدری با اشاره به قیمت‌ خودرو بیان کرد: خودروهای ایرانی به دلیل عدم عرضه در بازار، با افزایش قیمت غیرقابل قبولی مواجه شده‌اند و نیاز است تا دستگاه‌های ذی ربط برنامه‌ریزی در این زمینه انجام دهند.

وی افزود: همچنین باید سایت‌هایی که بستر را برای آشفتگی بازار مناسب دیدند، شناسایی شوند و مراجع ذی ربط در این خصوص ورود پیدا کنند؛ چرا که این‌ها عامل اصلی افزایش بی رویه قیمت شده‌اند. امیدواریم که قیمت‌ها به زودی به قیمت‌های مصوب بازگشته و حباب در قیمت خودرو از بین برود.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد در خصوص اقدامات صورت گرفته برای بازگشت قیمت واقعی خودرو خاطرنشان کرد: کلید و استارت اقدامات لازم برای بازگردانی قیمت به قیمت‌های مصوب زده ‌شده است، اما زمان قطعی این بازگشت قیمت معلوم نیست و به حمایت و همراهی سازمان تعزیرات، حمایت ‌از مصرف کننده و سایر سازمان‌های مرتبط بستگی دارد، هم‌چنین در چند روز اخیر تا حدودی شاهد افت قیمت و کاهش هیجان و شتاب بازار بوده‌ایم.

حیدری در پاسخ به این سوال که افزایش شاخص بورس چه تاثیری بر قیمت خودرو دارد، عنوان کرد: در بازار بورس سرمایه‌های کلان‌تری وجود دارد، اما در بازار خودرو ما با سرمایه‌های ریز کار می‌کنیم و ممکن است که افزایش شاخص بورس مقداری شتاب بازار خودرو را تضعیف کند؛ اما قطع به یقین باعث از بین رفتن این شتاب نخواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها