أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۰۵۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از برخورد یک دستگاه ون با نیوجرسی در اتوبان قم و برجای ماندن ۹ مصدوم خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از برخورد یک دستگاه ون با نیوجرسی در اتوبان قم و برجای ماندن ۹ مصدوم خبر داد.

جلال ملکی، صبح شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: صبح شنبه یک دستگاه خودروی ون با نیوجرسی وسط بزرگراه در اتوبان قم برخورد و واژگون می‌شود.

وی افزود: این حادثه در اتوبان قم به سمت تهران مقابل تیر ۱۰۹ رخ داده و تعداد ۹ نفر مصدوم (یک زن و ۸ مرد) شدند.

سید جلال ملکی با اشاره به حادثه تصادف رخ داده در اتوبان تهران – قم اظهار کرد: ساعت ۸ صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران – قم مقابل تیر ۱۰۹ به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد.

وی افزود: به دلیل آنکه این محدوده پنج الی شش کیلومتری عوارضی تهران است، بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در محل مشاهده می‌شود که یک دستگاه خودروی ون که مسافر حمل می‌کرده و متعلق به شهرک‌های اطراف تهران بوده است، به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف می‌شود و پس از برخورد با بلوک‌های نیوجرسی وسط اتوبان، در شرایطی که قسمت جلویی خودرو به شدت آسیب می‌بیند، متوقف می‌شود.

ملکی تصریح کرد: بلافاصله آتش‌نشانان در محل حاضر می‌شوند و ایمنی‌های لازم را انجام داده البته قبل از حضور آتش‌نشانان، ۸ نفر سرنشین این خودرو که مصدوم هم شده بودند، از خودرو خارج و به کنار اتوبان منتقل می‌شوند.

به گفته وی، راننده این خودرو به دلیل آنکه قسمت جلویی خودرو کاملاً جمع، در خودرو محبوس شده بود. آتش‌نشانان با تجهیزات هیدرولیکی که در اختیار داشتند، عملیات امداد و نجات را آغاز کرده، قطعات خودرو را برش داده و راننده که آقای ۶۵ ساله بود، از خودرو خارج و با دیگر مصدومان این حادثه، تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان گفت: در نهایت این حادثه ۹ مصدوم داشت که تحویل عوارض اورژانس داده شده و محیط برای عبور و مرور دیگر خودروها توسط مأموران آتش‌نشانی پاکسازی شد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها