امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۷۰۶۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
جعفر دهقان منتظر است با شروع مجدد فیلمبرداری «ایل دا» سر صحنه این سریال حاضر شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صبا: جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: قبل از عید مشغول بازی در سریال «ایل‌دا» به کارگردانی راما قویدل بودم که به علت شیوع بیماری کرونا فیلمبرداری کار متوقف شد و این‌که چه زمانی فیلمبرداری این مجموعه مجدد آغاز خواهد شد، بنده از آن اطلاعی ندارم، البته راما قویدل کارگردان این مجموعه که درگیر بیماری شده بود خوشبختانه بهبود یافته و به امید خدا کار در آینده‌ای نزدیک جلوی دوربین خواهد رفت.

جعفر دهقان: به هر قیمتی جلوی دوربین نمی‌روم

وی افزود: این مجموعه کاری عظیم در حوزه دفاع مقدس است که در آن به ایثار مردم غرب کشور در هشت سال جنگ تحمیلی توجه خواهد شد. تهیه این مجموعه را سیدعلیرضا سبط احمدی بر عهده دارد و مجید مظفری، پوریا پورسرخ، فاطمه گودرزی، خسرو شهراز، علی دهکردی، کاظم هژیر آزاد، کوروش سلیمانی، امیرمحمد زند، قربان نجفی، سینا رازانی، مهدی صبایی و… از جمله بازیگران هستند که با آنها در این مجموعه همبازی هستم.

بازیگر «ایل‌دا» عنوان کرد: «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی سریال دیگری است که در آن نقش آفرینی کرده‌ام. این کار به نظرم یکی از آثار خوب تلویزیون است که در آن بخشی از تاریخ ایران روایت می‌شود ولی متاسفانه توقیف شده است.

دهقان درباره چرایی کم‌کاری خود در سینما گفت: سابقه من در سینما روشن است. من در دهه ۶۰ و ۷۰ در فیلم‌های دفاع مقدسی بسیاری بازی کردم که هر یک از آ‌ن‌ها افتخاری برای سینمای این سرزمین است برای همین برایم شایسته نیست در کارهایی حاضر شوم که این روزها به اسم طنز تولید می‌شود. ترجیح می‌دهم پیشنهادهای ضعیف را نپذیرم تا تصویری که در ذهن تماشاگر رقم زده‌ام، خراب نشود.

وی در پایان تصریح کرد: در ایام قرنطینه دریافتیم که قدر چیزهایی که تا به امروز داشته ایم بهتر بدانیم. هرچند می‌دانم قرنطینه سخت است، اما امیدوارم کسانی که شرایط در خانه ماندن را دارند به قرنطینه ادامه دهند تا شاهد از بین رفتن این بیماری در کشورمان باشیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها