أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۰۹۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
رییس پلیس آگاهی استان البرز اعلام کرد که فردی توسط افراد ناشناس در کرج ربوده شده بود در کمتر از سه ساعت با هوشیاری به موقع پلیس آزاد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا: رییس پلیس آگاهی استان البرز اعلام کرد که فردی توسط افراد ناشناس در کرج ربوده شده بود در کمتر از سه ساعت با هوشیاری به موقع پلیس آزاد شد.

به گزارش روز پنجشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز ، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: در پی اعلام کلانتری ۱۳ باهنر کرج مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در خیابان مطهری کرج و مخابره این خبر به پلیس آگاهی، بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی به کلانتری ۱۳ باهنر اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ماموران در مواجهه با پدر ربوده شده مطلع شدند که سرنشینان ۲ دستگاه خودرو با حمله به مغازه شیشه فروشی محل کار پسرش و شکستن شیشه های مغازه با درگیری و ضرب و جرح ، او را ربوده و متواری شده اند.

کارآگاهان به منظور شناسایی عاملان آدم ربایی وارد عمل شده و با انجام تحقیقات میدانی و بررسی دقیق محل وقوع جرم، خودروها که ۲ دستگاه خودرو ۲۰۶ و روآ بودند شناسایی و در استعلام از پلاک آن ها، مالک خودرو ها شناسایی و با اجرای طرح مهار و اقدامات پلیسی گسترده حدود ساعت یک بامداد امروز خودرو روآ در یکی از بلوارهای کرج در حالی که با چهار سرنشین به سرعت در حال عبور بود مشاهده شد و تحت تعقیب کارآگاهان قرار گرفت.

نادربیگی گفت: با سرعت عمل کارآگاهان خودرو متوقف و در اقدامی غافلگیرانه سه سرنشین آن کمتر از سه ساعت دستگیر و فرد ربوده شده نیز که در بند ربایندگان بود رها و برای مداوای جراحاتش به بیمارستان منتقل شد .

رییس پلیس آگاهی استان البرز بیان داشت: متهمان در مواجهه با دلایل و مدارک موجود، به آدم ربایی اعتراف کرده و انگیزه خود از این عمل را انتقام جویی و تسویه حساب شخصی عنوان کردند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها