يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۹۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
دفتر رئیس‌ دولت‌های نهم و دهم در پاسخ به برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها طی اطلاعیه‌ای هر نوع دخالت، نظر یا حمایت احمدی‌نژاد از فرد یا گروهی در مجلس را رد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فرارو: دفتر رئیس‌ دولت‌های نهم و دهم در پاسخ به برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها طی اطلاعیه‌ای هر نوع دخالت، نظر یا حمایت احمدی‌نژاد از فرد یا گروهی در مجلس را رد کرد.

در این متن آمده:

با توجه به برخی مطالب منتشره در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور دایر بر داشتن نظر یا دخالت دکتر احمدی‌نژاد در ترتیبات داخلی و تعیین هیأت رئیسه مجلس جدید، به استحضار عموم می رساند ؛ علیرغم درخواست مکرر افراد و گروه ها، ایشان از هر نوع دخالت، اعلام‌نظر یا حمایت از شخص، گروه و یا جریان خاص در فرآیند ثبت نام نامزدها، تبلیغات انتخاباتی و دیگر امور مربوط به انتخابات اخیر اجتناب کردند و اینک نیز در ترتیبات داخلی مجلس هیچ نوع دخالت، توصیه یا حمایتی از فرد، گروه و یا جریان خاصی نداشته و ندارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها