يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۹۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
رئیس‌جمهور گفت: ویروس آمریکایی و کرونا بی‌تأثیر نیستند اما هیچکدام از این ویروس‌ها ما را متوقف نخواهند کرد و ما به تولیدمان ادامه می‌دهیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: رئیس‌جمهور گفت: ویروس آمریکایی و کرونا بی‌تأثیر نیستند اما هیچکدام از این ویروس‌ها ما را متوقف نخواهند کرد و ما به تولیدمان ادامه می‌دهیم.

روحانی: کرونا و ویروس آمریکا ما را متوقف نمی‌کند

روحانی در آئین بهره برداری از طرح‌های ملی استان سیستان و بلوچستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت:

* ملت ایران بدانند تحریم، فشار شدید بی سابقه نمی‌تواند بر حرکت ملت ما تأثیر بگذارد. آمریکا نمی‌تواند ملت ایران را به زانو دربیاورد. طرح‌هایی که در سال ۹۹ پس از دو سال و چند ماه تحریم شدید افتتاح می‌شود، نشان دهنده این واقعیت است.

* کرونا و مشکلاتی از این دست نمی‌توانند تولیدات ما را متوقف کنند. ویروس آمریکایی و ویروس کرونا بی تأثیر نیستند اما هیچ کدام از این ویروس‌ها ما را متوقف نخواهند کرد و ما به تولیدمان ادامه می‌دهیم.

* با تمام توان تلاش می‌کنیم اهداف مدنظر مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید را اجرایی کنیم. ان شاء الله تا پایان سال هر هفته افتتاح‌های بزرگ خواهیم داشت.

* نمی‌گذاریم لبخندی بر روی صورت مستبدان کاخ سفید بنشیند و کاری می‌کنیم که شاهد غم و اندوه آنها باشیم. ملت ایران سرافرازتر خواهد بود، ما از این مشکلات به خوبی عبور خواهیم کرد و ان شاء الله دیگران را هم یاری می‌کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها