أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۰۹۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
سفیر روسیه در کره شمالی روز چهارشنبه از توقف مذاکرات بین کره شمالی و آمریکا تا تعیین رئیس جمهوری بعدی ایالات متحده خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، فارس نوشت: سفیر روسیه در کره شمالی روز چهارشنبه از توقف مذاکرات بین کره شمالی و آمریکا تا تعیین رئیس جمهوری بعدی ایالات متحده خبر داد.

به نوشته وبگاه «چاینا مورنینگ پست» «آلکساندر ماتسگورا» سفیر روسیه در کره شمالی در مصاحبه با خبرگزاری «اینترفکس» گفت که این مذاکرات تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در نوامبر (آبان) متوقف می‌شود.

وی در این زمینه گفت: «در مورد گفت وگو با واشنگتن به نظر می‌رسد فعلا بی‌فایده است و دست‌کم تا پس از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده به تعویق افتاده است. آنها (مقامات پیونگ یانگ) باید ببینند که چه اتفاقی می‌افتد.»

ماتسگورا در ادامه گفت که انتظار دارد گفت‌وگو بین واشنگتن و پیونگ یانگ از سرگرفته شود و روسیه از تعلیق مذاکرات که میتواند تنش در منطقه مرزی را افزایش دهد، ناراضی است.

وی گفت: «به یقین، مسکو نمی‌تواند از عدم انجام مذاکره بین ایالات متحده و کره شمالی که باعث افزایش تنش‌ها در منطقه مجاور مرزهای شرق دور ماست، خرسند باشد».

سفیر روسیه در کره شمالی در خاتمه ابن مصاحبه از تحریم‌های آمریکا علیه کره شمالی در بحبوحه مبارزه این کشور علیه ویروس کرونا انتقاد کرد.

به دنبال پافشاری رهبر کره شمالی بر رفع تحریم‌ها به عنوان شرط تداوم مذاکره با رئیس جمهورآمریکا، نزدیکان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا چندی قبل از عدم برگزاری هرگونه نشستی بین سران دو کشور دستکم تا آبان سال آینده خبر داده بودند.

یک مقام دیگر دولت آمریکا نیز در این زمینه گفت که اینک تمایل بسیار کمی بین نزدیکان به دونالد ترامپ برای پیگیری مذاکره با رهبر کره شمالی قبل از انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری وجود دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها