يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۹۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم درباره سریال «زیرخاکی» گفت: از ابتدا برای فصل اول به همان شکل برنامه ریزی شده بود و شرایط پیش آمده ناشی از کرونا باعث توقف سریال در بخش اول نشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم درباره سریال «زیرخاکی» گفت: از ابتدا برای فصل اول به همان شکل برنامه ریزی شده بود و شرایط پیش آمده ناشی از کرونا باعث توقف سریال در بخش اول نشد.

 بهرنگ ملک محمدی مدیر فیلم و سریال مرکز سیما فیلم درباره سریال (زیرخاکی)گفت: توقف تصویربرداری سریال مربوط به فصل دوم است و هیچ ارتباطی با فصل اول مجموعه ندارد.

توضیحات سیما درباره «زیرخاکی»

او افزود: در بخش دوم سریال بخشی از داستان در ترکیه تصویربرداری میشود که به دلیل شیوع کرونا و بسته شدن مرزها، تصویربرداری بخش های مربوط به ترکیه متوقف شد.

ملک محمدی گفت: در حال حاضر گروه تولید اماده هستند تا به محض بازگشایی مرزها و برطرف شدن موانع تولید سریال بر اثر کرونا به سرعت کار را به سرانجام ‌برسانند.

او در پایان با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از مجموعه بر اساس آمار نظر سنجی های مرکز تحقیقات اظهار داشت: خوشحالیم که سریال (زیرخاکی) مورد توجه مخاطب قرار گرفته. انشاالله با ادامه تصویربرداری فصل دوم، نظر مخاطبان محترم سریال بیش از پیش جلب شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها