يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۹۵۸
زمان انتشار: ۱۷:۱۹     ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
میلیون‌ها آمریکایی در شرایطی در هفته گذشته به خیل بیکاران اضافه شدند که این تعداد، میزان بیکارشدگان در ۲ ماه گذشته را به ۳۸ میلیون نفر رسانده است.
به گزارش پایگاه خبری 598؛ به نقل از راشاتودی، با وجود بازگشت به کار بخش‌هایی از اقتصاد آمریکا، میلیون‌ها آمریکایی دیگر در هفته گذشته بیکار شدند که این تعداد بیکار شدگان، در ۲ ماه گذشته را به ۳۸ میلیون نفر رساند.


این نشان می‌دهد که پاندمی ویروس کرونا همچنان تأثیر مخرب خود را بر اقتصاد آمریکا حفظ کرده است.

در هفته منتهی به ۱۶ می ۲.۴۴ میلیون نفر درخواست حمایت از بیکاری خود را ثبت کردند، در حالی که یک هفته قبل هم ۲.۹۸ میلیون آمریکایی درخواست خود را ثبت کرده بودند.

افزایش تعداد بیکاران در حالی اتفاق می‌افتد که در هفته‌های گذشته تعداد رو به افزایشی از ایالت‌های آمریکا با تسهیل قرنطینه کرونا، اقتصاد خود را بازگشایی کرده‌اند.

البته تعداد بیکاران ثبت شده در هر هفته پس از رکورد بیکاری ۶.۸۶۷ میلیون نفر در هفته منتهی به ۲۸ مارس، روندی کاهشی داشته است.

بانک یوبی‌اس در یادداشتی نوشت: چندین ایالت بزرگ آمریکا مانند نیویورک و فلوریدا همچنان شاهد افزایش بیکاران هستند؛ اما در ایالت‌های کوچک‌تر تعداد بیکاران جدید نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد کاهش یافته است.


مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها