يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۹۸۷
زمان انتشار: ۱۶:۳۷     ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
فرماندار تهران گفت: اماکن و صحن حرم‌ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از بعد از عید فطر گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه خبری 598؛ عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران  گفت: اماکن و صحن حرم ها  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از بعد از عید فطر گشایش می یابد.

وی اظهار داشت: از دهم خرداد ماه ساعات کاری کارمندان اداری از ساعت ۷ و۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر با حضور همه کارمندان در ادارات البته با رعایت کامل نکات و اصول بهداشتی خواهد بود.

وی تاکید کرد: روز جهانی قدس امسال گرچه با توجه به وجود بیماری کرونا در کشور  و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت مردم، امکان برگزاری حضوری این مراسم در دفاع از حقوق مردم فلسطین مهیا نبود، اما آنچه که اهمیت دارد، روز قدس یک روز بین المللی اسلامی و روز بزرگ و مهمی است که ملت ایران و دیگر ملت های مسلمان، حرف حقی را که استکبار حداقل شصت سال برای خاموش کردن آن سرمایه گذاری کرده بود، فریاد می کنند.

فرهادی با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و افزایش سفرهای بین شهری از مردم خواست تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا ان شاالله بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها