أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۰۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
پس از خبر احتمال بازگشت سفیر عربستان به عراق، "خالد بن سلمان" معاون وزیر دفاع عربستان در توییتی نوشت که نسبت به بازگشت عراق به عنوان یکی از ستون های قوی و ثابت عرب خوشبین است.

به گزارش پایگاه خبری 598؛ "خالد بن سلمان" معاون وزیر دفاع سعودی در صفحه توییتر خود افزود: " به بازگشت عراق به عنوان یکی از ستون های قوی و ثابت عرب خوشبینیم و امیدواریم که مردمش در صلح و آرامشی که شایستگی آن را دارند، زندگی کنند."

وی مدعی شد که عربستان همراه عراق است تا از این کشور در مسیر پیشرفت، صلح و برادری با همسایگان عربش که مصلحت عراق و مردم عزیزش در آن نهفته است، حمایت کند.

توییت معاون وزیر دفاع سعودی پس از آن منتشر شد که «علی علاوی» معاون «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق و وزیر دارایی و نفت این کشور روز شنبه از تصمیم عربستان برای بازگرداندن سفیر سعودی به بغداد تمجید و به از سرگیری قریب الوقوع  فعالیت های رایزن بازرگانی عربستان در بغداد اشاره کرده بود.

پیش از آن نیز برخی منابع از آغاز قریب الوقوع فعالیت های رایزن بازرگانی سعودی در بغداد خبر داده بودند.

علی علاوی روز جمعه با شماری از وزرای سعودی، درباره موضوعات مشترک در زمینه های نفت، اقتصاد و روابط میان دو کشور تبادل نظر کرد.

ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها