أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۰۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
در حال حاضر ۹۵ واکسن در دنیا حال تولید هستند تا بتوان با «SARS-CoV-۲» مقابله کرد، اما به نظر می‌رسد مرحله اول آزمایش برای تعداد بسیار زیادی از این واکسن‌ها صورت نگرفته و محققان به سراغ مراحل بعدی آن رفته‌اند.
به گزارش پایگاه 598، یک مقاله منتشر شده در علوم پیشرفته حکایت از آن دارد که دور زدن آزمایشات بالینی برای واکسن کووید 19 می‌تواند فاجعه‌بار باشد.

این مقاله توسط داگلاس گرین، معاون ویراستار ژورنال علمی چند رشته‌ای منتشر و طی آن هشدار داده شده، مهم است که برای اطمینان از ایمنی هر یک از واکسن‌ها و بررسی عوارض جانبی احتمالی، آزمایش‌‌های لازم در زمان مکفی صورت بگیرد.

گرین که همچنین متخصص ایمونولوژی است، نوشت: واکسنی که قادر به پاسخ مثبت آنتی بادی خنثی کننده در آزمایشات بالینی باشد، باید در بررسی‌های مختلف نیز تست شود.

در حال حاضر ۹۵ واکسن در حال تولید هستند تا بتوان با SARS-CoV-۲ مقابله کرد، اما به نظر می‌رسد مرحله اول آزمایش برای تعداد بسیار زیادی از این واکسن‌ها صورت نگرفته و محققان به سراغ مراحل بعدی آن رفته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها