کد خبر: ۴۷۱۰۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
حسن امیر خانی که خود را عینک ساز معرفی میکند با سابقه بیش از پنجاه سال در این حرفه مشغول فعالیت است. فروشگاه وی که هم اکنون در خیابان کریمخان زند اول ویلا واقع شده است، پُر می باشد از انواع عینک های طبی و آفتابی.
رپرتاز/ عینک‌سازی در تعدادی کشورهای جهان از وظایف عینک‌ساز یا در تعدادی کشورها یکی از وظایف اپتومتریست (بینایی سنج) می‌باشد. فردی که در ساخت عینک متخصص است موظف است بر اساس تجویز چشم‌پزشک یا بینایی یک عینک طبی ساخته یا لنز تماسی مناسب را در اختیار فرد قرار دهد.

عینک سازی در ایران بر عهده اپتومتریست می‌باشد و فروش عینک توسط افرادی که تحصیلات مناسب در زمینه عینک نداشته (مانند خرده فروش‌ها و دستفروش‌ها و عینک سازان فاقد صلاحیت فنی) غیرقانونی بوده و این افراد فقط به مدگرایی عینک نه به جنبه درمانی آن توجه می‌کنند و این عمل آسیب جدی به چشم فرد وارد می‌کند.

حسن امیر خانی که خود را عینک ساز معرفی میکند با سابقه بیش از پنجاه سال در این حرفه مشغول فعالیت است. فروشگاه وی که هم اکنون در خیابان کریمخان زند جنب خیابان ویلا واقع شده است، پُر می باشد از انواع عینک های طبی و آفتابی.

ایشان مهمترین ویژگی یک عینک ساز را تجربه بالا میداند و میگوید: در گذشته این حرفه بسیار تخصصی بود و تمام مراحل ساخت عینک با دست و ابزارهای ساده انجام می شد ولی امروزه با ورود دستگاه های فول اتوماتیک تمام مراحل این کار توسط دستگاه انجام می شود. البته نباید فراموش کنیم که کماکان تجربه حرف اول را در این رشته می زند.

وی افزود: تجربه در این حرفه باعث می شود که با راهنمایی های ما که به رایگان در اختیار مشتری می گذاریم وی میتواند عینک مناسب با نیاز خود خریداری کند و از پرداخت هزینه اضافی خودداری کند.

وی با توجه به شروع فصل گرما و تقاضای زیاد برای خرید عینک های آفتابی میگوید: یک نکته مهم هم در انتخاب عینک های آفتابی است و آن این می باشد که در انتخاب و خرید عینک های آفتابی هم مانند عینک طبی باید حساسیت به خرج دهیم و از فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه و خرید عینک آفتابی بکنیم و از خرید عینک های ارزان قیمت خودداری کنیم تا به سلامت چشم خود آسیبی نزنیم.

فروشگاه عینک "ای بال اپتیک" با مدیریت حسن امیرخانی و با بیش از پنجاه سال سابقه و تنوع انواع عینک های طبی و آفتابی همه روزه در خدمت همشهریان عزیز می باشد.

آدرس: تهران - کریمخان زند - جنب استاد نجات الهی پلاک ۲۱۶

تلفن: 02188901361
همراه: 09123070984

https://www.instagram.com/Eyeballoptic  :آدرس اینستاگرام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها