يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۱۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
نهاد مبارزه با تروریسم عراق با صدور بیانیه ای از هلاکت معاون ابوبکر البغدادی سرکرده داعش خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از بغداد الیوم، نهاد مبارزه با تروریسم عراق با صدور بیانیه ای از هلاکت «معتز نومان عبدنایف نجم الجبوری»، معاون ابوبکر البغدادی سرکرده داعش خبر داد.

در این بیانیه خطاب به عراقیها آمده است: قهرمانان شما در نهاد مبارزه با تروریسم به تعقیب باقیمانده داعشی ها هر کجا که باشند ادامه می دهند و آنها را یکی پس از دیگری به درک واصل می کنند و این پس از به کار بستن اطلاعاتی دقیق و بکارگیری فناوری جدیدی است که اطلاعات نهاد مبارزه با تروریسم را متمایز می کند.

نهاد مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد: پس از دریافت اطلاعاتی که این نهاد ارائه داد و منجر به کشته شدن ابوبکر البغدادی شد و نیز بازداشت عبدالناصر قرداش از تروریستهای داعشی؛ به اطلاع ملت عراق می رسانیم که «معتز نومان عبدنایف نجم الجبوری» ملقب به حاجی تیسیر که معاون سرکرده داعش درامور آنچه ولایات داعش خوانده می شد و نیز مسئول برنامه ریزی وهماهنگی عملیات تروریستی خارجی تکفیری ها محسوب می شد، به هلاکت رسید.

در این بیانیه آمده است: این پس از رصد تحرکات این تروریست خطرناک در داخل و خارج عراق میسر شد. الجبوری در حمله هوایی در منطقه دیرالزور سوریه و بر اساس اطلاعات دقیق نهاد مبارزه با تروریسم عراق به هلاکت رسید. وی بیش از چند پاسپورت داشت و از تلفن از بیم رد یابی استفاده نمی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها