أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۱۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
رئیس جمهور در آئین افتتاح مجلس یازدهم گفت: در ۲۰ استان به مهار رسیدیم و در ۱۱ استان دیگر امیدواریم به مهار برسیم. ستاد کرونا دولت را موظف کرده که برای موج دوم کرونا در پاییز آماده شود.
به گزارش پایگاه 598، رئیس‌جمهور با بیان اینکه مبنای ما برای همکاری‌ها چارچوب قانون اساسی است، گفت: ما تک‌تک نمایندگان مجلس را در برابر کل ملت ایران مسئول می‌دانیم.

روحانی: به مرز مهار کرونا نزدیک شده‌ایم

رئیس جمهور در آئین افتتاح مجلس یازدهم:

پارلمان و مجلس در سراسر جهان نماد مهم دموکراسی است و در ایران اسلامی مجلس شورای اسلامی نماد دموکراسی اسلامی و مردم سالاری دینی است.

هم دوران دولت چهار ساله است و کوتاه و هم دوران مجلس اما با همکاری دولت و مجلس می توانیم یادگاری دائمی و ماندگار را برای دهه ها و حتی قرن ها برای مردم به یادگار بگذاریم و آن یادگار بزرگ قانون متقن، صحیح و کارآمد برای جامعه است.

مجلس ها و دولت ها آمدند و رفتند اما قانون مدنی کشور برای دهه ها و پیش از یک قرن به عنوان محکم ترین قانون هنوز هم جای افتخار برای ایران و قانون گذاری ایران است.

در ۲۰ استان به مهار رسیدیم و در ۱۱ استان دیگر امیدواریم به مهار برسیم.

ستاد کرونا دولت را موظف کرده که برای موج دوم کرونا در پاییز آماده شود.

کار مجلس شورای اسلامی مسئولیت های اجرایی و قضائی نیست.

ما مطمئن هستیم با همکاری یکدیگر در این سال سخت به مردم امید بیشتر می‌دهیم و پیشرفت کشور را ادامه خواهیم داد.

دنبال این هستیم که رابطه دولت و مجلس به گونه‌ای باشد که ما بتوانیم در این سال بسیار سخت که با تحریم و تحریک و با ویروس کرونا مواجه هستیم، بتوانیم کشور را اداره کنیم.

خوشبختانه خدمت نمایندگان عرض می‌کنم در سراسر کشور به مرز مهار کرونا نزدیک شده‌ایم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها