يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۱۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
همزمان با آغاز طرح پیش ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو و سایپا از امروز شنیده ها حاکی است دلالان برای ثبت‌نام پیش‌فروش خودروسازان پس از حذف الزام به پرداخت ۵۰درصد قیمت در هنگام نام‌نویسی هجوم آورده‌اند!

به گزارش پایگاه 598، به نقل از برترین‌ها: همزمان با آغاز طرح پیش ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو و سایپا از امروز شنیده ها حاکی است دلالان برای ثبت‌نام پیش‌فروش خودروسازان پس از حذف الزام به پرداخت ۵۰درصد قیمت در هنگام نام‌نویسی هجوم آورده‌اند!

فروش محصولات ایران‌خودرو و سایپا از امروز آغاز شد. طبق اطلاعیه جدید ایران خودرو با توجه به عدم واریز وجه برای ثبت نام محصولات ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده، زمان ثبت نام در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو با کمی تاخیر آغاز شده است. گفتنی است چهار محصول ۲۰۶ تیپ دو، پارس با موتور تی.یو.۵، رانا و پژو ۴۰۵ اس.ال.ایکس در برنامه فروش فوق العاده ایران خودرو با ظرفیت ۱۵ هزار دستگاه عرضه شده است.

‏هجوم دلالان برای ثبت‌نام پیش‌فروش خودرو

مرکز ارتباطات امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه جدید خود اعلام کرد براساس دستور سرپرست محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش ثبت‌نام فروش فوق‌العاده محصولات سایپا (بدون واریز وجه) تا تاریخ ۱۴ خرداد ادامه خواهد داشت و فرآیند انتخاب نوع خودرو جهت شرکت در قرعه‌کشی (بدون واریز وجه) از امروز تا پایان مدت پیش‌ثبت‌نام در سامانه‌های اینترنتی گروه سایپا امکان پذیر خواهد بود. هفت محصول سایپا عبارتنداز: تیبا، تیبا 2، ساینا، وانت 151، نیسان بنزین، نیسان دوگانه سوز، نیسان زامیاد ری.

هر چند در طرح جدید فروش‌‍ و پیش‌فروش محصولات دو خودروساز کشور احراز هویت قطعی متقاضیان فقط پس از آغاز ثبت‌نام، ورود به سامانه اینترنتی فروش خودرو شرکت و سپس هدایت به سامانه یکپارچه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا) از طریق سامانه خودروسازان معتبر است، اما هجوم یک‌باره متقاضیان که گفته می شود بیشتر آنان دلالان هستند سبب کندی سرعت این سامانه و در نتیجه موفق نشدن مشتریان برای ثبت‌نام شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها