يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۱۶۷
زمان انتشار: ۰۹:۰۰     ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
دومین نشست علنی مجلس یازدهم شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس سنی مجلس آغاز شد.
به گزارش پایگاه 598، دومین نشست علنی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست حجت‌الاسلام سید رضا تقوی رئیس سنی مجلس آغاز شد.

در این نشست قرار است رئیس و ‌هیأت رئیسه مجلس یازدهم به طور دائم و به مدت یکسال انتخاب شوند.

بر این اساس، روح الله نجابت دبیر هیات رییسه سنی اعلام کرد که که دستور کار امروز مجلس برگزاری انتخاب هیأت رئیسه دائم مجلس، گزارش شعب 15 گانه درباره انتخاب اعضای هیات رئیسه، اعضای کمیسیون تحقیق و کمیسیون آیین نامه داخلی و  انجام مراسم تحلیف هیأت رئیسه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها