يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۱۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
وزارت دفاع آمریکا از آمادگی این کشور برای انجام آزمایش هسته‌ای خبر داده و گفته است انجام این آزمایش طی ماه‌های پیش رو امکان پذیر است.
به گزارش پایگاه 598، وزارت دفاع آمریکا از آمادگی این کشور برای انجام آزمایش هسته‌ای خبر داده و گفته است انجام این آزمایش طی ماه‌های پیش رو امکان پذیر است.

به نقل از دیفنس وان، یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا از آمادگی این کشور برای انجام آزمایش هسته‌ای خبر داده است.

این مقام آمریکایی گفته است که اگر دستوری صادر شود، امکان چنین آزمایش هسته‌ای طی ماه‌های پیش رو وجود خواهد داشت.

این موضوع از سوی «درو والتر» اعلام شده که در حال حاضر وظیفه معاون وزیر دفاع آمریکا در امور هسته‌ای را بر عهده دارد، اما او در عین حال تاکید کرده هنوز هیچ تغییری در سیاست‌های آمریکا درباره انجام آزمایش‌های هسته‌ای ایجاد نشده است.

این صحبت از سوی مقام ارشد پنتاگون تنها چند روز پس از آن اعلام شده که واشنگتن پست در گزارشی از جلسه رؤسای آژانس‌های امنیت ملی آمریکا درباره انجام یک آزمایش هسته‌ای پرده برداشت.

والتر در این ارتباط گفته است که اگر رئیس جمهوری چنین دستوری را با توجه به مسائل ژئوپلیتیکی صادر کند، این آزمایش خیلی با سرعت انجام خواهد شد و توانایی برای انجام همه آزمایش‌های زیرزمینی وجود دارد.

آخرین آزمایش هسته‌ای آمریکا در سال ۱۹۹۲ انجام شد و در صورتی که حال آزمایش جدیدی انجام شود، نخستین آزمایش هسته‌ای آمریکا پس نزدیک به ۱۸ سال گذشته خواهد بود.

این در حالی است که آمریکا از امضا کنندگان پیمان جامع منع آزمایش‌های هسته‌ای است و در صورتی که آزمایش هسته‌ای جدید را انجام دهد، در عمل پیمان مذکور را نقض کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها