يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۱۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
در پی دستور قضایی برای عدم درج قیمت پیشنهادی فروشندگان روی فایل‌های عرضه شده در فضای مجازی، تمایل مالکان برای انتشار اطلاعات املاک آنها در سامانه‌های مجازی کاهش پیدا کرد و به این ترتیب، تعداد فایل‌های فروش منتشر شده در این سامانه‌ها طی هفته اخیر با کاهش چشم‌گیری مواجه شد.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در پی دستور قضایی برای عدم درج قیمت پیشنهادی فروشندگان روی فایل‌های عرضه شده در فضای مجازی، تمایل مالکان برای انتشار اطلاعات املاک آنها در سامانه‌های مجازی کاهش پیدا کرد و به این ترتیب، تعداد فایل‌های فروش منتشر شده در این سامانه‌ها طی هفته اخیر با کاهش چشم‌گیری مواجه شد.

برخی از فعالان و واسطه‌گران بازار مسکن عنوان می‌کنند یکی دیگر از دلایل کاهش شدید فایل‌ در بازار خرید و فروش ملک، بی‌رونق بودن معاملات در مقایسه با مدت مشابه سال‌های گذشته است. به گفته آنها هنوز بخش عمده‌ای از فروشندگان به دلیل نااطمینانی از پایداری شرایط اقتصادی در آینده، تصمیم قطعی برای عرضه و فروش ملک خود نگرفته‌اند. از همین رو تعداد فایل‌های موجود برای فروش ملک در بنگاه‌های املاک یا سامانه‌های مجازی چندان قابل توجه نیست.

کاهش شدید عرضه آپارتمان در تهران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها