يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۲۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
بانک آینده مجموعه ایران‌مال را میدان اجرای طرح ویژه «آینده‌داران» برای خرید اعتباری کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک آینده، مشتریان بانک آینده می‌توانند از اول خردادماه، با دریافت اعتبار حداقل 10 (ده) میلیون ریال و حداکثر 50 (پنجاه) میلیون ریال، از فروشگاه‌های ایران‌مال که دارای نشان «آینده‌داران»است خرید کرده، سه ماه بعد به‌صورت قرض‌الحسنه پرداخت کنند. مبلغ اعتبار بر اساس موجودی حساب انتخابی خود مشتریان، تعیین می‌شود.

 

ساعات فعالیت مجموعه ایران‌مال در روزهای عادی از 10:00 تا 23:00 و در روزهای پایان هفته (پنج‌شنبه و جمعه) با یک ساعت افزایش تا 24:00 است؛ فروشگاه‌های ایران‌مال در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد نیز از ساعت 13:00 تا 23:00، آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان گرامی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها