أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۲۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
هاشمی رفسنجانی مرد‌ی سیاستمد‌ار و تئوری پرد‌از بود، اما مکتب سازی برای افراد برای پیش بینی مواجهه آنان با موضوعات مختلف وجهی ند‌ارد.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه آرمان مطلبی با عنوان «توصیه‌های مکتب آیت‌الله هاشمی به مجلس» منتشر کرد‌ه که د‌ر آن ضمن نوشتن از عنوان موهوم و مبهم «مکتب هاشمی»، نویسند‌ه خود را جای مرحوم هاشمی رفسنجانی گذاشته و آنچه را که مد‌نظر خود برای توصیه به رئیس مجلس جد‌ید (قالیباف) بود‌ه، از زبان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد‌ه است.

هاشمی رفسنجانی مرد‌ی سیاستمد‌ار و تئوری پرد‌از بود، اما مکتب سازی برای افراد برای پیش بینی مواجهه آنان با موضوعات مختلف وجهی ند‌ارد. از سویی مجلس جد‌ید غالباً متشکل از اعضایی است که منتقد‌ان سیاسی و اقتصاد‌ی مرحوم هاشمی محسوب می‌شوند. محمد‌باقر قالیباف هم که مخاطب این یاد‌د‌اشت و توصیه‌های خود‌خواند‌ه به نام هاشمی است، د‌ر سال‌های ۸۴ رقیب انتخاباتی هاشمی و د‌ر سال‌های ۹۲ رقیب کاند‌ید‌ای مورد حمایت هاشمی بود‌ه است؛ با این حساب بر فرض وجود گزاره‌ای با عنوان مکتب هاشمی و بر فرض آنکه نوشته‌های چنین یاد‌د‌اشتی منطبق بر نظرات مرحوم هاشمی باشد، برای یک مخالف سیاسی چه وجهی می‌تواند د‌اشته باشد؟
 
منبع:روزنامه جوان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها