يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۳۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
اعتبارنامه ۳ نماینده تأیید نشدسخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارسال اعتبار نامه سه نفر از منتخبان مجلس یازدهم به کمیسیون تحقیق خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، محمدحسین فرهنگی در گفتگو با ایلنا، درباره تعیین تکلیف منتخبانی که اعتبارنامه آنان با اعتراضاتی رو‌به‌رو شده است، گفت: نمایندگانی که اعتبارنامه آن‌ها هنوز تایید نشده سه نفر هستند که برای حفظ آبرویشان اسامی آنان اعلام نمی‌شود.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای ادامه داد: اعتبارنامه‌هایی که مورد تأیید نبوده پس از بررسی در شعب به کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی خواهد رفت تا در این کمیسیون اعتبارنامه‌های تایید نشده تعیین تکلیف شود و نمایندگانی که اعتبارنامه آنان تایید نشده، طبق آیین‌نامه داخلی می‌توانند تا زمانیکه اعتبار‌نامه آن‌ها رد نشده است به وظایف نمایندگی خود عمل کنند.

اسامی سید کاظم دلخوش، غلامرضا تاج‌گردون و حسین محمدصالحی از سوی شعب اعلام نشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها