يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۳۵۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
استاندار قم گفت:حرم حضرت معصومه (س) از امشب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۲۴ ساعته به روی زائران باز خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، بهرام سرمست استاندار قم در چهلمین جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم، گفت: بازگشایی حرم حضرت معصومه(س) از امشب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی زائرین در صحن‌های روباز خواهد بود.

بازگشایی بازارهای روز قم
همچنین بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم، فعالیت دستفروشان محلی (بازار روز) از فردا ۱۲ خرداد ماه از سر گرفته می‌شود.

در این مرحله فعالیت این دستفروشان از ساعت ۹ تا ۱۷ در خیابان‌های جمهوری، ظهور، منطقه پردیسان و بوستان جوان خواهد بود.

مجوز فعالیت این گروه روزانه خواهد بود و در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی این روند متوقف می‌شود.

بازگشایی دو شبستان مسجد مقدس جمکران
دو شبستان شبستان امام علی و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها مسجد مقدس جمکران هم  از فردا بازگشایی می‌شوند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی قم و بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، با توجه گرمای هوا و به منظور رعایت حال نمازگزاران دو شبستان شبستان امام علی و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها مسجد مقدس  جمکران با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی و ارائه آموزش‌های لازم به زائران و خادمین بازگشایی خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها