أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۳۶۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در 24 ساعت گذشته، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به یک میلیون و 790 هزار و 191 نفر رسید.
به گزارش پایگاه 598، بنا به آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته به یک میلیون و ۷۹۰ هزار و ۱۷۲ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که تاکنون دستکم ۱۰۴ هزار و ۳۸۱ نفر از مردم ایالات متحده آمریکا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون و ۸۳۷ هزار و ۱۷۰ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور ۱۰۶ هزار و ۱۹۵ نفر گزارش کرد. ایالات نیویورک همچنان با ۳۷۹ هزار و ۹۰۲ مورد ابتلا و ۲۹ هزار و ۹۱۸ مورد فوتی، بالاترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان را دارد.

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون دستکم ۶ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۹۷۸ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان ۳۷۲ هزار و ۳۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دو میلیون و ۶۴۱ هزار و ۳۳۰ نفر نیز بهبودی پیدا کرده‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان و فوتی‌های مرتبط با کرونا قرار دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها