أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۴۲۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
رئیس پلیس فتا استان زنجان از ترفند جدید کلاهبرداران جهت ثبت نام خودرو خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ آدینه لو رئیس پلیس فتا استان زنجان گفت: با عنایت به پیش ثبت نام شرکت‌های خودرو سازی داخلی سازی داخلی جهت فروش خودرو، افراد فرصت طلب با استفاده از فرصت پیش آمده با ترفند‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌نمایند.

او ادامه داد: اخیرا کلاهبرداران به بهانه تسهیل در روند خرید قطعی و تحویل فوری خودرو بدون ثبت نام، با ارسال پیامک، تماس تلفنی و یا تبلیغات گسترده در شبکه‌های اجتماعی در قبال دریافت مبالغی بابت پیش پرداخت، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند.

رئیس پلیس فتا زنجان از شهروندان درخواست نمود جهت اطلاع از زمان و نحوه فروش خودرو به سایت اصلی شرکت‌های خودروسازی اعلام شده مراجعه نمایند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق ۱۱۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش نمایند.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها