يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۴۵۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
تیم فوتسال جنرال ویند کە در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد و برای صعود بە لیگ دستە یک برنامە ریزی کردە است چند بازیکن غیر بومی را نیز به خدمت گرفته کە در یکی از خوابگاە های متعلق بە ادارە ورزش و جوانان اسکان دارند. این بازیکنان را چند روز قبل با دستور رئیس ادارە ورزش وجوانان شهر سقز از خوابگاە بیرون کردەاند.
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتسال جنرال ویند کە در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد و برای صعود بە لیگ دستە یک برنامە ریزی کردە است چند بازیکن غیر بومی را نیز به خدمت گرفته کە در یکی از خوابگاە های متعلق بە ادارە ورزش و جوانان اسکان دارند. این بازیکنان را چند روز قبل با دستور رئیس ادارە ورزش وجوانان شهر سقز از خوابگاە بیرون کردەاند.

محمد عبدی مالک باشگاه جنرال ویند در این خصوص گفت: کە در اقدامی غیر حرفەای بازیکنان ما را از خوابگاه بیرون انداختە اند کە این کار در شان فوتسال سقز نیست و رئیس ادارە ورزش و جوانان باید جوابگو باشند.

محمد عبدی در ادمە با بیان اینکە در شهر خودمان غریبیم، دلیل اینکار فرزاد خاکی  را، آمدن چند خانوادە غیرورزشی از استان های دیگر بود کە خوابگاه بازیکنان ما بهشان دادە شد که  تخلفی اشکار از سوی رئیس ادارە بودە است چون حتی اگر یک تیم ورزشی هم بودند قطعا اولویت با بازیکنان باشگاە ما بود نە کس دیگری.

گفتنی است مالک باشگاە جنرال ویندز در جلسەی کە قبل از برعهده گرفتن تیم با رئیس ادارە ورزش و جونان داشتەاند ایشان قول خوابگاە را بە بازیکنان غیر بومی تیم دادە بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها