کد خبر: ۴۷۱۴۶
زمان انتشار: ۰۰:۱۸     ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
مجسمه ساخته شده توسط شهردار تهران در سال 76 (کرباسچی) در موزه ریاست جمهوری در رفسنجان.
 
گفتنی است در این موزه تمام هدایای اهدا شده به هاشمی رفسنجانی و تصاویری از فرزندن وی وجود دارد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسینم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
۵۲
۱۴
شهرداری ... بجای مجسمه سازی بیاد چاله های محله ها رو پر کنه که دیگه گندش در اومده
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
آقای منتقد،شهرداری سال 76ساخته نه الان
حسینم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
مگه سال 76 محله ها اسفالت بود؟؟:D
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
قشنگ ساخته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۷ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
۱۵
۸
امور فرهنگی شهرداری هم طبقاتی و اشرافی بود و هست و امیدی به اصلاحش نیست.
فرهنگ طبقات پائین کجای برنامه شهرداری است؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۳ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
۱۶
۸
حالا باید به شهرداری فحش بدیم یا هاشمی
خیلی مرموزی 598
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۹ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
آزادی و مختار. من که هر دو را پیشنهاد میدهم
به ناشناس پایینیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۵ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
از فحش دادن خوشت میاد که منو تشویق به این امر می کنی؟ می خوای چندتا حدیث از مذمت این امر بیارم. خودتو اصلاح کن مومن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۹ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۱
خودت پرسیدی. من فقط جواب سوالتو دادم. فحش که ندادم. دیدم حضرتعالی نمیدونی به کی بد و بیراه بگی، کمکت کردم. شما اول خودتو موعظه کن اخوی
به ناشناس پایینیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۱
حالا اگه کسی خواست خودشو تو چاه بندازه باید هولش داد. نقد پذیریتونم مثل دولتتون می مونه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۲ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۱
نمیدونم چرا شماها اینقدر با این دولت لجید؟ من بهت گیر دادم، چرا پای دولتو وسط میکشی؟ چرا به دولت توهین میکنی؟ فقط باید به صاحب مجسمه، چیزی نگفت؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۱
ها چی شد کم آوردی بحثو عوض کردی؟ می خوای بگی طرفدار دولت نیستی؟ یه آزادمردی که فقط هرچیزی جلوت گذاشتند نقد می کنی.باشه قبول نباید پای دولتو وسط می کشیدم ولی این روحیه ات به همونا می خوره.
سیّد
NORWAY
۲۲:۵۶ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۱
یادمه چند وقت پیش ها یکی از برادران روحانی در یک برنامه تلویزیونی از نق زدنهای بی مورد و بی منطق گله داشت و مثال جالبی زد و گفت این روزها بعضی ها آنقدر بی منطق گله و انتقاد دارند که اگه مثلاً یک نانوائی نان خمیر تحویل مشتری میده آنوقت آنها فرصت را غنیمت شمرده و به روحانیت اعتراض میکنند که چرا آقای نانوا چنین کاری کرده.... حالا حکایت این برادر ناشناس است که اینجا صحبت از شهرداری و مجسمه یک شخص! است و ایشان قضیه را به دولت می چسباند. البته اگر انتقادی هم به دولت هست - که میدانیم هست و هیچ دولتی بی عیب نیست - مطمئناً جایش اینجا نبود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۶ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۱
ایول سید جون
به سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۳ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۱
اولا ما مخلص روحانیت هم هستیم. این دولت شماست که نسبت به دولت های گذشته کمترین روحانی را در مجلس داشته است و می خواست آقای مصلحی را هم بردارد که رهبری اجازه ندادند و 11 روز قهر فرمودند.
ثانیا وقتی دو نفر دارند راجع به موضوعی با هم صحبت می کنند نفر سومی یا باید اجازه بگیرد یا کنار بایستد.(ادب حکم می کند که دخالت نکند)
ثالثا بنده نیز عرض کردم که نباید پای دولت را وسط می کشیدم و البته دلیلش را که از دولت حرف زدم گفتم آقا سید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۱ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۱
جناب ناشناس اولی چرا اینقدر روحیه گیر دادن داری؟ اینجا فضای عمومیه. اختصاصی نیست که میگی من و شما داریم بحث می‏کنیم، یکی باید اجازه بگیره. بعد هم احترام به روحانیت به تعداد روحانیون دولت نیست. به اینه که چقدر دولت در جهت آرمانهای روحانیت حرکت میکنه که این هدف در دولت جناب احمدی نژاد به مراتب بیش از سایر دولتهاست. من قصد بحث کردن با شما را ندارم، فقط خواستم برای روشن شدن اذهان، خصوصا شما این نکته را عرض کرده باشم.
سیّد
NORWAY
۰۳:۱۴ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
به ناشناس!
اولاً که اینجا همه آزادند نظر بدند و کسی از کسی اجازه نمیگیره، اگه تازگیها با اینترنت آشنا شده اید اشکالی نداره ما صبرمون زیاده و منتظر میشیم تا شما هم طرز استفادشو یادبگیری.
ثانیاً کسی از اخلاص شما به روحانیت حرفی نزد و نمیدونم چطور شد اینو مطرح کردید، البته بگذریم که از قدیم گفتند چوب را که برمیداری ....... حساب کار خودشو میکنه.
ثالثاً این دولت برای همه هست چه شما بخواهید چه نخواهید و اینقدر هم دولتتون دولتتون نکنید، هر دولتی را که اکثریت مردم انتخاب کنند، دولت تمام مردم است. حالا چه زمانی معنی دموکراسی براتون جا میفته خدا میدونه.
به یکی گفتند دراز کشیده آب نخور برات خوب نیست، گفت مگه چی میشه؟ گفتند برای عقلت خوب نیست، پرسید عقل چی هست؟ گفتند هیچی بابا، بخور بخور.
سیّد
NORWAY
۰۳:۲۳ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
در ضمن افاضه فرموده بودید:
.....این دولت شماست که نسبت به دولت های گذشته کمترین روحانی را در مجلس داشته است .....
میشه بفرمائید که از کی تا حالا دولتها روحانیون مجلس را انتخاب میکنند؟
جل الخالق....
کلاس چندمین شما؟
به سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۶ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
تصحیح: منظور کمترین روحانی را در دولت داشته نه مجلس.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۷ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
جناب آقای ناشناس پایینیه
حال که چند باری با هم بحث کردیم(بحث که نه مجادله کردیم) فکر می کنم حقی بر گردن یکدیگر پیدا کردیم. برخود می بینم نکاتی چند را یادداشت کنم البته شما نیز چنین حقی دارید:
1- بیایید یاد بگیریم به نظرات هم احترام بگذاریم.(لزوما نباید آن را بپذیریم اما یکدیگر را تحمل کنیم) بنده یک نظری گذاشتم و شما می توانستید نظر خود را به صورت جداگانه بگذارید اما شما واکنش نشان دادید که این بحث طولانی شد.
2- اگر دیدید بنده کار اشتباهی می خواهم مرتکب شوم نباید تشویق به این امر کنید.(هر چند این فرد کافر باشد)
3- سعی کنیم همواره طرفدار حق باشیم نه اینکه بر اشتباه خود اصرار کنیم و دلیل بتراشیم.(قضیه تشویق به ناسزا دادن شما و پای دولت وسط کشیدن من که البته من گفتم که نباید این کار را می کردم)
4- در پایان اگر احیانا در حین این مجادله توهینی کردم اگر می توانید حلال کنید.
امیدوارم بنده وشما مصداق این بیت نباشیم:
بر سیه دل چه سود خواندن وعظ / نرود میخ آهنین در سنگ
و در پایان از 598 و سایت هایی از این نوع که خود را افسران جنگ نرم می دانند تقاضا دارم که این مطالبی که تحریک آمیز است و هیچ گونه بار اصلاحی ندارد نگذارید.(مثلا سایت دی خبری از آقای هاشمی گذاشته بود که با تفنگ است وقتی خبر را می دیدیم به عکسی از دهه 60 ایشان می افتادیم که جز تحریک خوانندگان چیزی برای عرضه نداشت)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
سلام جناب ناشناس بالاییه
راست میگید. با حرفاتون موافقم. شما هم بنده را حلال کنید نباید اینجوری بحث میکردم. تمام نصایحتان متین و قابل احترام است. یه لطفی بکن اگر شما بنده را ببخشید، بنده هم میببخشم. البته بنده از شما ناراحت نیستم و کوچکتر از آنم که کسی را ببخشم.
به سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۱ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
1- بعد از ارسال نظرم سریع آن را تصحیح کردم اما پیامم دیر گذاشته شد.

2- با ارسال پیام های بعدیت مشخص شد چقدر مودب تشریف دارین آقا سید.
حالا که این طور شد مثل خودتون باهاتون حرف می زنم:

اولا مقطع و دانشگاهی که من توش درس می خونم شما که هیچی گنده تر از شما هم خوابشو نمیبینه (در رابطه با اینکه گفتین کلاس چندمین.چون هر حرفی می زنم باید بگم چرا اینو زدم ماشااله آی کیو نیست که)

ثانیا ارادت به روحانیت هم از اونجایی مطرح شد که اولین پیامو دادین و خودتونو تو بحث انداختین یه نگاهی بهش بکنین یادتون میاد اگه آلزایمر گرفتین!!! در ضمن فکر نکنین که فقط خودتون مسلمونید. منظوری هم که از اون جاخالی داشتی خودتی.(مثل رئیستون هتاکین دیگه چی کارش میشه کرد)

ثالثا دموکراسی یعنی چی استغفرالله، مردم سالاری دینی. ناپرهیزی نکن سید مودب.

رابعا کاش به حرفی که زده بودید اعتقاد داشتین. افرادی که امروز دستاویز بیگانه می خوانیدشان و مرگ بر فلان نثارشان می کنید روزی با رای اکثریت! رئیس جمهور شدند و امروز ... می خوانیدشان.

دیگه هم دوست ندارم با شخص شنیعی مثل شما حرف بزنم. با ناشناس پایینیه هم اتمام حجت کردم.

در ضمن در پیام اولتان گفته بودید(اینجا صحبت از شهرداری و مجسمه یک شخص! است و ایشان قضیه را به دولت می چسباند.) بهتره یه نگاهی به مطلب "قوت ها و کاستی های «نقطه سر خط»/ آیا خدایی هم وجود دارد؟" بیندازید که صحبت از نقد فیلم است و ... اما از آقای هاشمی نام برده شده است. خودتو با سایت جونتو اصلاح کن سید مودب.
به ناشناس کم ادعا!
NORWAY
۱۳:۳۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
تا مرد سخن نگفته باشد ... عیب و هنرش نهفته باشد.
هر چی بیشتر مینویسی بقول خودت بیشتر با میزان «آی کیوت» آشنا میشیم.
1- خودت که میگی هنوز محصلی، خب بنده ی خدا، ما هم دیدیم هنوز خیلی چیزهارو بلد نیستی برای همین ازت پرسیدیم کلاس چندمی، این میشه بی ادبی؟
2- ارادت به روحانیت هم دوباره برمیگرده به همون میزان «آی کیوت»، دوباره میگم شاید ایندفعه براتون مفهوم بشه، کسی به ارادت شما نسبت به روحانیت اعتراضی نداشت و اون یک داستانی بود که یک برادر روحانی مطرح کرد و فقط بعنوان مثال گفته شده بود تا ارتباط غیر منطقی بین شهرداری، مجسمه و دولت که مطرح کرده بودید را روشن کند، اون چند تا نقطه هم مطلب توهین آمیزی نداشت فقط کاش بلد بودید و میدانستید که در مثل مناقشه نیست، حالا باز حق نداریم بپرسیم کلاس چندمین شما؟
3- حالا یا دموکراسی و یا مردم سالاری دینی، هر کدام را که می پسندی، ولی بگو چرا از اصل سئوال فرار کردی و به بازی با لغات پناه بردی؟ هر چند که معلوم شد که در مورد اجازه گرفتن اعتراض بیجائی کرده بودی، چون اینجا و هر جای دیگری احتیاج نیست کسی برای نظر دادن اجازه بگیره، مگه خود شما از کسی اجازه گرفتی؟ و مگه برادر دیگه با اسم ناشناس از شما اجازه گرفت که نظر داد؟ این یکی را هم که خراب کردی آقای «آی کیو».
4- ما از خودمون حرفی نداریم که بخیال شما به اون اعتقاد نداشته باشیم، برای بار هزارم به شما و افرادی مثل شما میگوئیم که اینقدر سابقه افراد را به رخ دیگران نکشید بلکه به گفته ی عزیز سفر کردمون: ملاک حال افراد است، حالا ایشون یا هر کس دیگری با رای بالا رئیس بودند هیچ ربطی به امروز نداره، بنی صدر هم با رای بالا رئیس جمهور شده بود، یادتونه؟ یا نکنه بقول خودتون آلزایمار گرفتید؟ این مطلب را دیگه بچه های دبستانی هم میدونند چه برسه به شما محصل دانشگاه که مقطع و رشته تان را ما در خواب هم نمیتونیم ببینیم!!!!.
5- اگه در جای دیگه ای یک نفر اشتباه بکنه و دوتا مطلب بی ربط را به هم مربوط کنه گناهش گردن ماست؟ آدرس میدی که به مطلب "قوت ها و کاستی های «نقطه سر خط» نگاهی بیندازم چون مثلاً در اونجا صحبت از نقد فیلم است و چرا یکباره از شخص دیگری نام برده شده. خوب بنده ی خدا اینهم شد دلیل؟ چون اونجا یکنفر کار اشتباهی کرد شما هم باید اینجا عقده خودت را سر دولت خالی کنی و همون اشتباه را بکنی و مطلبی که هیچ ربطی به دولت نداشت را به دولت بچسبانی؟ عجبا، واقعاً من در خواب هم نمیتونم ببینم در چه رشته ای تحصیل میکنی ولی هر رشته ای که هست بالا غیرتاً بگو کلاس چندمی شما؟
مدیر پایگاه
خواهشا نظرات رو کوتاه بنویسید تا امکان انتشار آن باشد.
به سید بی ادعا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
گفتم که دوست ندارم با شخصی مثل شما صحبت کنم. چون وقتم مهمتر از اینه که وایستم و مسخره کردن های شما رو بخونم.(ما که ادعای مسلمونی نداریم شمائید که خودتونو مسلمان واقعی و پیرو عزیز سفر کرده می دونید. فقط موندم اون عزیز سفر کرده به شما گفته که انقدر دیگران را استهزاء کنید؟ البته که نه پس فتامل سید)

پاسخ هایی که در نظر قبلیم دریافت کردین و از لحن این نظرتون معلوم بود که خیلی عصبانی شدین واکنشی به اظهارات گذشتتون بود. با این حال حالا که برگشتمو نظرمو خوندم دیدم بی اخلاقی کردم و عذر می خوام.

پاسخ های دیگری هم مثل شما داشتم که بدم ولی دیدم که مثل حرفای شما بی اخلاقی ان و نفسم بیشتر از درکم لذت می بره پس ازشون صرف نظر کردم مخصوصا راجع به کلاس چندمین پرسیدنهایتان.

در رابطه با نکته پنجم: اگه در جای دیگه ای یک نفر اشتباه بکنه.... نیز با شما موافقم.
مستاجر ان اصفهان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۳ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
۱۶
۳۱
آقای رفسنجانی نیار به مجسمه ندارد اواستوره وپای مرد انقلاب است.
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۳ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
دیگر به ایشون نمیشه گفت اسطوره و پایمرد انقلاب چون با اینکه برای مهدی پسرش ماهی 3200پوند +4میلیون حق ماموریت اونهم از جیب جوونای دانشگاه خرج میکرده باز حاضر به امضای حکم رئیس دانشگاه نشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۸ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
فقط با قسمت اول حرفت موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
همون طرفداراش، مثل شماها باشن که اسطوره را استوره میدانی، معلومه کیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
۱۳
۳۲
اسطوره است باید مجسمهاش را با طلا بسازند خدمت گزار واقعی بود قدرش رو ندانستند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۵ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
این چه خدمتگزار واقعی بود که برای آقا مهدی (فرزندش ماهی 14 میلیون از جیب دانشگاه آزادیا حق ماموریتمیفرستاده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۸ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
واقعا از منفی ها معلومه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
خداوند عقل را گمانم برای این روزها گذاشته است. اندکی تامل بفرما بعد این نظر را بده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۷ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
۲۷
۳
لطفا پول مردم را بخاطر رضای خدا برای مردم و برای کارهای عقل پسند صرف کنید نه اینکه برای خاله بازی.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
۱۰
۷
اسم شهرداری تهران و کرباسچی که میاد، یاد "قبه" معاون مالی و اداری می افتم که توی جلسه دادگاه به قاضی اژه ای گفت:
"آقای قاضی؛ من 90 روز توی سلول انفرادی بودم!"
با یاد آوری این جمله،موهای تنم سیخ میشه.
براستی؛آیندگان که تاریخ جمهوری اسلامی را ورق می زنند، درباره ما چه خواهند گفت؟
پاسخ
پرسشگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
خواهند گفت كه به فرامين امام راحل عمل نكرديم وگرنه خودمان سزاي كرباسچي ودارو دسته اش را ميداديم تا براي ديگران درس عبرت باشند وحالاهم شاهد دزدان بيت المال 3000ميلياردي نبوديم
مسلمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۹ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
۱۴
۷
مجسمه از لحاظ شرعی ایراد دارد....
پاسخ
سلیمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
۱۰
۱
حمید آقا سال 76 هم خیابونا همین طور ی بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
۲۲
۱
این هم از خرج های اضافی که می توانستند انجام بدهند
پاسخ
اي ول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۹ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
۱۷
۳
ديدي بعضيا اول سنگ قبر ميخرن تا بميرن
....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
ایول جناب ای ول
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۴ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
۵
۳
خجالت هم خوب چیزیه.
پاسخ
علی
UNITED STATES
۱۲:۰۳ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
۷
۲
شما که زمان شاه فتوا دادید مجسمه سازی حرام است . نکنه شبیه همان تفاوت فرش نجس شده واعظ با فرش مردم است ؟؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۶ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۱
بنده خدا ! این مسئله اولاً همه مجسمه را بسازند، حرام است ثانیاً اختلافی فقهاست . اول بفهم و بدان ! بعد اظهار نظر کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
۵
۱۳
استوره بود " نه " استوره هست و خواهد ماند.خدایش از گزند بد دلان و کوته نظران حفظ کند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۷ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
من نمیدونم چرا طرفداران این جناب، از بیسوادی رنج میبرن؟ آقا من تو پیام بالایی، همین غلط املایی رو از یکیتون گرفتم. مجید جان، اسطوره نه استوره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
چشم معلم ادبیات
به یکی می گن ملا لغتی نباش میگه ملا لغتی نه ملا لغوی. حالا شده قضیه شما. مهم مفهومه که رسونده شده حالا بیننده عاقل باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۱ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۱
مشکل میدونه چیه؟ وقتی شماها هنوز املاهاتون ایراد داره، ما چجور باید نظرات کارشناسیتونو بپذیریم؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۴ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۱
مشکل میدونه چیه؟ نه
مشکل می دونی چیه؟
اگه بنا به غلط گرفتن باشه که کاری نداره معلم ادبیات.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۸ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۱
اون اشکال بخاطر سریع نوشتنه، ربطی به سواد نداره. من فقط سوالم این بود که چرا طرفداران این بابا بیسوادن، ادعایی که ندارم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۶ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۱
باسوادهای شما را هم دیدیم آقای معلم ادبیات. خدا رحمت کند آقای کردان را که ما می خواهیم هی پشت سر مرده حرف نزنیم ولی مگر می گذارند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۸ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۱
لجاجت، چیزی است که آدم را به خطر می‏اندازد. سعی کنید بجای لجبازی، اتحاد داشته باشیم. من از شما عذرخواهی میکنم. الان که دوباره پیامهامو دیدم، متوجه شدم خارج از اخلاق و از روی لجاجت با شما صحبت کردم. اصلا بحث منطقی بین ما رد و بدل نشده. بنابراین احساسم این است که شما هم دست از لجبازی بردارید. البته در نظر ابتدایی که فرموده اید، اندکی تفکر فرمایید. تفکر و تامل از آن گوهرهاییست که هیچ ضرری ندارد. ما باید با هم برادر باشیم نه اینکه شاخ و شانه بکشیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
سلام دوست من
من هم اگر بی ادبی ای کردم عذر می خوام. پیام (استوره بود...) رو من نداده بودم فقط چون شما به آن گیر دادید خواستم مطلبی گفته باشم. من هم با شما موافقم، اتحاد رمز پیروزی است مخصوصا الان که اسرائیل در صفحه فیس بوک کار جدیدی آغاز کرده است بهتر است من و شما با هم از ارزش های مقدس اسلامی مان دفاع کنیم. برایتان آرزوی سلامتی و بهروزی از طرف پروردگار خواهانم.
یا علی
نذير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
۱۲
۰
اگر كسي در دل مردم جاي داشته باشد باديدن مجسمه ويا عكسش ياد خيري از او ميكنند.ولي اگر غير از اين باشد مردم باديدن هر ياد بودي يه بدي ونفرت از وي ياد ميكنند كه دراينصورت نبودنش بهتر از بودنش است.
پاسخ
محمدرحيم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۴ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
۷
۱۹
بسيار مناسب است . بايد در يكي از ميادين تهران نصب شود.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
۵
۱
پاسخ من به یکی از نظرات رو چرا نذاشتی من که به قول شما جملات رکیک ننوشته بودم. انقدر سلیقه ای عمل نکنید پیروان ...
پاسخ
احسان
UNITED KINGDOM
۲۲:۵۹ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
۵
۱۵
سردار سازندگی هر چی براش خرج کنی برازندشه..
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۱
از پرچمت پیداست که چیو سازندگی کرده و طرفداراش کیا هستن.
سیّد
NORWAY
۰۲:۲۱ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۱
سازندگی!!؟
کدوم سازندگی؟ حتماً سازندگی برج و باروهای خودشان را میفرمائید، مزاح میفرمائید آقا احسان.
در ضمن اخوی ناشناس، زیاد به پرچمها توجه نکن، بیشتر به نوشته ها دقت کن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۱
۱
۶
آقای باسواد.مهم این نیست که غلط املایی داشته باشیم.مهم اینه که پیش خدا و مردم مردود نباشیم که شماها شدید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۱
میشه بپرسم چرا احساس میکنی مردود نیستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی مردم قبولتان ندارند، احساس مردودی نزد مردم، بهت دست نمیده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۱
نمره قبولیتونو مردم، خیلی وقته که دادن.
كاوسي - مشهدمقدس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
۶
۳
آقاي هاشمي زحماتي زيادي براي انقلاب كشيده اند اگرخدمات ايشان رابراي نسل كنوني گفته شود قطعابعضي ازجوانان كه ازروي ناآگاهي مطالبي رابيان مي كنند درگفتارخودتجديدنظركنند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
۱
۳
هاشمی خوبه یا بده ؟ یکی اینو به من بگه گیج شدم به خدا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
نامه ای که زمان فتنه 88 به رهبر را داد بخوان، دستت میاد.
کویری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۲ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
۱
۱
این که کرباسجی ساخته خوب دور از انتظار نیست ..ولی اینکه انگار توی برج میلاد جای سواله؟واینکه از 76تاحالا15/16سال گذشته این چه ربطی داره ..نبش قبر میکنی 598...شاید شهردار فعلی هم خواسته ابراز ارادتی کرده باشند..اگه در بوستانهای شهرذاری باشه مردم بهره بیشتری خواهند داشت..
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۶ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
598 فقط دنبال سوژه واسه تخریب می گرده. اسم خودشونم گذاشتن مسلمون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
۱
۳
خوب یا بد به تو چه. اینا برا من و تو نون وآب نمیشه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
۲
۲
درود بر بزرگ مردتاریخ معاصر ایران.حسودان هاشمی رو تحمل نمیکنند و بعد شهردار تهران رو چشمانشون کور
پاسخ
الي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
۱
۱
خيلي كارتون زشت بود
مي خواستيد كيليكتون بره بالا؟
پاسخ
بچه شاه عبدالعظیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
۱
۰
قشنگه، ولی باید دو رو ساخته میشد ...
پاسخ
طارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
دستت همه تون درد نکند استفاده کردیم.
پاسخ
123
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۸ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
598معتادی مگه. نظراتو سریع درج کن. اگه عرضه نداری بده یکی دیگه این کارو انجام بده.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها