أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۴۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: شناور باری به نام «بهبهان» که روز سه شنبه (١٣ خرداد) با حمل بار مصالح ساختمانی و سرامیک از بندر خرمشهر عازم بندر ام‌القصر عراق بود شب گذشته در کانال آبی «خورعبدالله» و در محدوده آب‌های عراق غرق شد.

به گزارش پایگاه 598، «نادر پسنده» روز جمعه درباره جزییات این حادثه به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: تعداد خدمه این شناور هفت نفر هستند که تاکنون یک نفر فوت شده و چهار نفر نجات یافته‌اند.

وی همچنین خبر داد که دو نفر در این حادثه مفقود شده‌اند که یک نفر ایرانی و یک نفر هندی هستند.

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر اضافه کرد: هماهنگی برای اعزام تیم های امداد ونجات از سوی ایران انجام شده است و در حال اعزام برای همکاری و مشارکت با تیم‌های امداد و نجات عراقی جهت جستجوی دو نفر دیگر هستیم.

به گفته پسنده این کشتی از نوع شناور زیر۵۰۰ فلزی است و حامل بار مصالح از بندر خرمشهر ایران به سمت عراق بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها