يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۶۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
یک فعال طیف اصلاح‌طلب می‌گوید: اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس در اسفند 98 با صورت زمین خوردند.
به گزارش پایگاه 598، صادق زیباکلام در گفت‌وگو با نامه‌نیوز درباره آینده سیاسی علی لاریجانی گفت: حیات سیاسی بسیاری از شخصیت‌های اصولگرا همچون آقای علی لاریجانی به آخر خط رسیده چون نه حرفی برای گفتن دارند، نه زبان نسل جدید را می‌فهمند و نه نسل جدید می‌تواند با آنها ارتباط برقرار کند. وی افزود: آقای لاریجانی فکر و اندیشه‌ای برای مشکلات عظیم کشور ندارد، حداکثر همان صحبت‌های کلی همیشگی را تکرار می‌کند که باید امید را در جامعه حفظ کرد و از طریق همدلی، وحدت و انسجام ملی مشکلات را پشت‌سر گذاشت بنابراین اصلا و ابدا هیچ شانسی برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 ندارد. واقعا چه کسی حاضر است به آقای لاریجانی رأی دهد؟ اصلاح‌طلبان هم او را به عنوان یار قرضی نمی‌گیرند. حتی اگر این اتفاق هم بیفتد 10 درصد رأی‌دهندگان نیز حاضر نیستند به آقای لاریجانی رأی دهند.

وی ادامه داد: ما اوج قدرت اصلاح‌طلبان را در انتخابات اسفند 98 مشاهده کردیم و دیدم چطور اصلاح‌طلبان با صورت به زمین خوردند. از نظر جامعه‌شناسی مهم‌ترین مشکل آقای لاریجانی برای ریاست جمهوری آن است که پایگاه اجتماعی معلوم و مشخصی ندارد. حتی اگر آقای خاتمی از آقای لاریجانی حمایت کند هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات 1400 به وجود نمی‌آید.

زیباکلام با بیان اینکه حمایت خاتمی ذره‌ای به شانس پیروزی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اضافه نمی‌کند، اظهار کرد: نه‌تنها آقای خاتمی بلکه تمامی اصلاح‌طلبان نیز روی حمایت از آقای لاریجانی اجماع کنند حتی یک رأی هم به سبد آقای لاریجانی اضافه نخواهد شد.

وی یادآور شد: اصولگرایان سنتی همچون آقایان لاریجانی و ناطق‌نوری هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ندارند چون مردم کلا از آنها و اصلاح‌طلبان سنتی همچون آقای خاتمی رخت بربستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها